Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Je krijgt een like van me omdat je deze durft te dragen :see_no_evil:

4 likes

Er zijn voorbeelden van juweliers, die horloges, met de eigen naam, verkochten. Mogelijk dat dit er ook zo een is. Leuk horloge hoor.

1 like

Ah, vandaar. Is het een soort hacking of loopt hij na de herstart wel weer op de correcte tijd?

Zo een vermoeden had ik al! Maakt het ook weer uniek. Denk alleen dat ik hem wel verkoop (Ben net mijn collectie aan het uitdunnen)

1 like

Valjoux 92 vandaag.

25 likes

Hahaha - ik had er in elk geval wel moeite mee :relieved:. Kortgeleden een andere kast uit dezelfde reeks om laten monteren :sunglasses:

22 likes

:laughing: nou aardig van je, past goed bij mijn blauwe jurk. :metal:

2 likes

Die is ook erg mooi met die dikke markers, ik vind het bijzondere horloges, misschien voor sommige wat te ‘modern’ :joy:

1 like

Fraaie chrono!

Gewoon een soort hacking. Het hele uurwerk stopt.

2 likes

Zou best kunnen kloppen - deze had ik vorige week gepland maar toch maar niet gepost ! Leek me beetje te veel afwijkend van die honderden Seiko duikers en Rolex/Tudor classics die de ‘voorpagina’ hier in dit forum domineren :relieved:

19 likes

De Omega De Villle vandaag :slight_smile:

26 likes

Niet te lang doen over het aflezen dus. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Dat is jammer want daarvoor zit ik persoonlijk op dit forum om de ongewone en bijzondere horloges, hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik zelf ook meestal conventionele horloges draag. Ik zou zeggen gewoon dragen.

2 likes

Wat een heerlijk topic is dit ook :ok_hand::ok_hand:

1 like

Van Cleef en Arpels met guilloché wijzerplaat en kast

25 likes

Mauthe van ongeveer 55 jaar oud.

30 likes

:finland: :metal:t3:

25 likes

22 likes

@hydromatic Juweeltje hoor echt geweldig ding! :top:

1 like