Je krijgt een like van me omdat je deze durft te dragen
Er zijn voorbeelden van juweliers, die horloges, met de eigen naam, verkochten. Mogelijk dat dit er ook zo een is. Leuk horloge hoor.
Ah, vandaar. Is het een soort hacking of loopt hij na de herstart wel weer op de correcte tijd?
Zo een vermoeden had ik al! Maakt het ook weer uniek. Denk alleen dat ik hem wel verkoop (Ben net mijn collectie aan het uitdunnen)
Hahaha - ik had er in elk geval wel moeite mee . Kortgeleden een andere kast uit dezelfde reeks om laten monteren
nou aardig van je, past goed bij mijn blauwe jurk.
Die is ook erg mooi met die dikke markers, ik vind het bijzondere horloges, misschien voor sommige wat te ‘modern’
Fraaie chrono!
Gewoon een soort hacking. Het hele uurwerk stopt.
Zou best kunnen kloppen - deze had ik vorige week gepland maar toch maar niet gepost ! Leek me beetje te veel afwijkend van die honderden Seiko duikers en Rolex/Tudor classics die de ‘voorpagina’ hier in dit forum domineren
Niet te lang doen over het aflezen dus.
Dat is jammer want daarvoor zit ik persoonlijk op dit forum om de ongewone en bijzondere horloges, hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik zelf ook meestal conventionele horloges draag. Ik zou zeggen gewoon dragen.
Wat een heerlijk topic is dit ook