Het is jammer dat ze allemaal net niet breed genoeg zijn. Wat betreft de kleur vind ik de derde het mooist. Die komt ook het dichtst bij de kleur van de wijzers. Mooi horloge trouwens, was het merk nog niet eerder tegen gekomen.
Inmiddels is me ook wel duidelijk dat de derde eigenlijk een erg goede match is. Die gaat er dus ongetwijfeld komen in de juiste breedte .
Fraai zeg
Wauwwwwwwww
Nummer 3 is de beste match!
Ik kan me voorstellen dat exotisch/reptiel blauw leer ook nog wel eens chique kan staan.
Edit: ik zie ondertussen dat advies 1 al wel was overgekomen
Nou, je hebt wel een punt dat een variatie in leersoort nog een optie is, ook binnen het aanbod van Molequin. Ik wil perse een korte band, daarom heeft Molequin wel mijn voorkeur.
In Finland lagen er een paar horloges op me te wachten waarvan deze er eentje is. Een VNA (Vertraagde Nieuwe Aanwinst) dus.
Met een prachtige wijzerplaat, lichter dan ik had verwacht op basis van de verkoper maar nog steeds erg gaaf en zeer wisselend in uiterlijk afhankelijk van hoe het licht valt. Niet helemaal goed te zien op de foto’s maar er zit een verticaal verloop/ borstelrichting in de plaat, die in het midden lichter is en naar de randen donkerder wordt.
Aan het ontwerp te zien schat ik dit horloge als een jaren 70 creatie. Of de band origineel is weet ik niet 100% zeker maar hij past zeker in die tijdsgeest. Een milanaise maar dan met meer solide look richting de aanzet. Band is, zoals vaak met milanaise, erg comfortabel.
Kast is een vorm die ik niet eerder heb gehad of gezien, met name de zijkanten zijn apart. @Lexaf het merk blijft me verrassen
@Proenski wow jeroen ge-wel-dig mooie band hoor, echt prachtig.
Ik heb zelf 1 art deco horloge uit 1934 met een massief stalen band. Maar deze breedte heb ik nog niet eerder gezien. Erg mooi.
Dank voor het showen!