Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Ik mag hier nu ook :grinning:

29 likes

Er zijn nog meer varianten, fotootje van het web. De rode heb ik helaas nog nooit kunnen vinden.

20 likes

31 likes

Mooi! Als je daar nog eens vanaf wilt… :relaxed:

Slava quartz voor vandaag.

12 likes

Dat is een leuke DS! Zeldzaam model ook volgens mij, leuk om hem hier op het forum te zien!

2 likes

Voor vanavond weer een NA, een NOS Seiko Elnix, waar het prijskaartje nog steeds op zat. Helaas wel zonder doos, maar dat deert me niet. Hij is natuurlijk nu niet meer NOS, want hij zit om mijn pols. Ik heb geen horloges om in de horlogedoos te laten zitten…

Maar het is wel een heel erg mooie Elnix, zo heb ik hem nog niet eerder gezien. De blauwzilvere wijzerplaat met horizontale sunburst is werkelijk geniaal. Helaas is de originele bracelet net iets te krap, ondanks de originele extender. Die Japanners hebben echt wel baby-polsjes… Dus nu maar op leer gezet. Maar daar ga ik nog wel vervanging voor zoeken
Enkele hebben dit horloge al op de Vinwat-clinic mogen bewonderen, en nu hier in het forum.

Dus daar zoek ik nog een bandje voor. Ik was hier aan het denken:


Of deze:

Wat is jullie mening?

10 likes

Leuke vondst, ice blue kan qua kleur maar ik zou zelf sneller voor een donkerblauw kiezen.

Dat heb ik al geprobeerd, maar dan past het niet bij de kleuren, die het horloge heeft.

Misschien is dit ook nog wel wat, een milanaise band.

1 like

Inderdaad een prachtig horloge. Bijzondere wijzerplaat.


Goedemorgen allemaal. Vandaag aan mijn pols en waarschijnlijk het hele weekend mijn NA.
Deze Zenith Sporto met karaktervlekjes op de wijzerplaat.

26 likes

Heel mooi Seiko met een bijzondere plaat
zou voor staal gaan bij dit model
hoe ziet de clasp er uit? Als de originele niet te veel schilt kan je misschien een extender tussen zetten.

Gefeliciteerd! Hij is mooi. Veel draagplezier.

2 likes

Mijn enige Omega vandaag weer eens.

32 likes

1940’s :sunglasses:

22 likes

19 likes

26 likes

Er zit al een extender op, standaard… Dus dat is geen optie.

Vandaag deze ietwat afgeleefde Du Maurier skindiver

Op een zuludiver bandje, want waarom ook niet

15 likes

Damn… De dag is nog maar net begonnen en ik ben alweer door mijn voorraad likes heen :frowning:

Eenvoudig knap !

1 like