Welke vintage draag je vandaag? Deel X

13 likes

Ik ben wel eens benieuwd naar jullie mening. Alle 3 de horloges hieronder zijn van hetzelfde type, namelijk een Lord Marvel 5740-8000. Er zijn echter nog wel wat verschillen.

• Het linke horloge is van staal, en heeft een numerieke wijzerplaat. En het uurwerk is een 5740B en tikt op 19.800 beats
  • Het middelste horloge is verguld, en heeft rechte, goudkleurige indices en wijzers. Ook dit uurwerk is een 5740B met 19800 beats
  • Het rechtse horloge is verguld, heeft goud-zwarte indices en wijzers. En dit uurwerk is de befaamde 5740C dat 36000 beats per minuut heeft.

Welke Lord Marvel kiezen jullie?
  • Links
  • Midden
  • Rechts

0 stemmers

3 likes

Alle drie mooi hoor! Een stalen versie met stickmarkers zou voor mij het mooiste zijn.

Bijzondere patina.
Uit welk jaar is deze. Begin jaren 90 ofzo?

1 like

Genieten van de zondag avond met deze oude heer

9 likes

22 likes

14 likes

@Bwatched yes dat klopt, van 93

1 like

Erg aparte patina voor zo’n jong horloge.
Heb je er meer info over? Is dit natuurlijk zo gekleurd?

Lekker scherpe kast trouwens.

1 like

Goedemorgen!

15 likes

1968 Seamaster 120 voor vandaag…

Heerlijk horloge

19 likes

Weer de start van een nieuwe week, geniet ervan! :+1:

16 likes

Long time no see:)
M’n 105.012-65

12 likes

23 likes

Hey hij is binnen?! Eerste indruk?

1 like

Geweldig ding :heart_eyes_cat:

1 like

Gaaf! Bezel ook echt nog in prachtige staat zo te zien.

Geen enkele barst en dat is best goed voor deze bakeliet bezeltjes! Glas is ook structureel goed en stevig. Heerlijke glossy gilt dial. Extreem scherpe lugs. Origineel super compressor kroontje.

Tevreden :+1:t3:

15 likes

Dit soort vondsten :star_struck: Cool idee wat er (zelfs nu nog) in de lades ligt.

1 like

Daar doe ik het voor :slight_smile:
Heb wat rubberen straps ontvangen maar voorlopig blijft ze gewoon nog even volledig as found.

Heerlijke wrist presence met die 40mm :+1:t3:

1 like