Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Ook goedemorgen!

19 likes

70’s too the max. Ik zou er eigenlijk een citroen pallas bij moeten zetten. En een disco muziekje.

Fijne dag vandaag!

27 likes

:v:

16 likes

Vandaag is m’n favoriete dag, dus …

23 likes

Je ziet niet vaak dat een datumvenster echt iets toevoegt aan een design. Bij deze zeker wel het geval, leuk horloge :+1:

1 like

Goedemorgen! :+1:

18 likes

Flower powerrr :grin:

21 likes

Dank je wel! Het is sowieso naar mijn mening een soort horloge dat eigenlijk maar weinig tegenkomt. De aanschaf was een gokje maar hij draagt geweldig lekker.

1 like

24 likes

Lekker ouwerwets deze Royce

22 likes

Goedemorgen,

Een Kulm compressor:

20 likes

Citizen yachtcustom :grinning:

24 likes

Connie 168.0065 vandaag:

27 likes

Eenzelfde lang geleden na lang aarzelen verkocht aan een Duitse verzamelaar - misschien is deze het wel ?:sunglasses:

1 like

Batterij was al een aantal maanden leeg. Maar eens een nieuwe in gedaan zodat ie weer een jaar door kan zoemen.

21 likes

19 likes

Deze komt uit Ierland!

1 like

De feestdagen zijn er wel vroeg bij dit jaar, 3 NA’s op 4 dagen tijd, waarvoor dank aan HF’ers en het blauwe deel van dit geweldige forum :grinning_face_with_smiling_eyes:

Vandaag de nieuwste NA gaan ophalen op het postkantoor! Een vintage Seiko uit 1975 met een prachtige kast!

Ooit ga ik waarschijnlijk de wijzers herdoen en de wijzerplaat wat opkuisen (het vuil verwijderen, geen gekke dingen), maar het is zo al een prachtig uurwerk!

17 likes

Wat versta je daaronder?

Ofwel nieuwe lume (is deel afgebrokkeld, niet meer zo mooi) ofwel nieuwe correcte wijzers

2 likes