Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Pronto/Verdal is vandaag wel erg goed vertegenwoordigd :wink:
Prettig droog en zonnig weekend gewenst :sunglasses:

26 likes

27 likes

De hortensia’s doen het goed met de overvloedige regen :sunglasses:

23 likes

Nos amida digitrend

Super funky

25 likes

Dank je wel Pieter :hugs:

1 like

Wauw… hou op Martijn. Je verbleekt steeds mijn collectie met die gave pronkers. Het lijkt nu wel dof in mijn laatje :wink:

Sehr schön
:drooling_face::ok_hand:t3:

2 likes

Bedankt Paul! :smiley: je hebt zelf ook prachtige horloges

De verkoper heeft er nog 6 stuks van liggen zeer funky dingen!

2 likes

23 likes

Cazalet jaren 40

24 likes

Vandaag draag ik mijn enige horloge met emotionele waarde, enige horloge wat ik ook nooit weg zal doen. Gekregen van mijn beste maatje waar ik de wereld mee over heb gezworven, van de stripclubs van Vegas tot een berghut in de Dolomieten.

Draag hem niet vaak, wil hem niet kwijtraken oid. Maar vandaag een mooie dag om wel te dragen. Hij is ook erg mooi, plaat ziet er prachtig uit met iets patina langs de kanten.

28 likes

Prachtig horloge en bijbehorend verhaal! Ik snap wel dat je er heel zuinig op bent. Dan moet het vast extra speciaal voelen als je hem om je pols hebt :slight_smile:

1 like

22 likes

Ziet er goed uit :+1: lekker dragen en terug denken aan alle reizen samen

1 like

Mooi bandje, waar is die van als ik vragen mag?

Dank je. @torrestraps is zn ig. Matteo maakt hele mooie banden voor een redelijke prijs. Hij is zeer populair geworden de laatste tijd, dus misschien is de turnaround iets langer geworden. Ben zelfs op dit moment een bericht naar m aan het sturen voor banden. De band op de foto is vanilla pigskin.

1 like

Heel mijn ouwe TdF - leuke NA ! :hugs:

1 like

Mijn 52-0110

25 likes

Wat kost een dergelijk bandje incl verzenden als ik vragen mag?

Op de atletiekbaan met een passende Certina :sunglasses:.

23 likes

Crossing Tissot, en jullie vintage lovers hier natuurlijk ook een :sunny: weekend

21 likes