Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Vandaag de Enicar Oceanpearl.

18 likes

Vind deze band op de Connie eigenlijk niet zo mooi. Waarom niet gewoon een net leren bandje?

Een parel is het zeker!

Dat mag je natuurlijk vinden. Is een originele jaren ‘70 Omega band die vaak meegeleverd werd. Periode-correct. Maar ik draag hem ook vaak op een leren band.

24 likes

Dank je.

Was niet lelijk bedoeld hoor. Periode-correct maakt het ook al een stuk logischer. Had geen weet van het bestaan van de band.

Heb zelf mijn Connie ('61) ook op leer en vind dat mooi passen bij de vintagevibe.

1 like

Ja, deze Connie is veel jonger dan de jouwe. Dit is een beetje een vreemde eend in de bijt vwb pie-pan Connies. Het is een 168.0065 die gemaakt is in 1975, beperkt aantal en enkel voor de Japanse markt. Vandaar de 1193/672 band uit de jaren 70. Ik begrijp dat niet iedereen die mooi vindt. Hier wat meer leesvoer over de 0065.

3 likes

Wel een mooi eendje, maar kende de pie pan uit mid jaren 70 inderdaad niet. Thanks voor het leesvoer! :slight_smile:

1 like

Driver of the Day :smirk:

20 likes

Voor vanavond deze Seiko Skyliner

22 likes

34 likes

17 likes

Goedemorgen allemaal vandaag krijgt mijn Kasper weer eens wat polstijd.
Sinds ik hier geleerd heb dat het een zeldzaam inhouse caliber is, draagt hij gek genoeg veel lekkerder

23 likes

20 likes

21 likes

24 likes

22 likes

Uitstapje naar Slava vandaag.

21 likes

Een Dubois op deze :sun_with_face:

1940s

22 likes

18 likes