Welke vintage draag je vandaag? Deel X

16 likes

Vanmorgen begonnen met wat moderne zwik aan mij pols maar naar dat ik klaar ben met klussen weer een echt horloge. Mijn Ulysse Nardin.
Fijne zondag allemaal.

23 likes

Mijn eerste echte horloge toen ik 13 werd. Op die leeftijd is elke horloge een beater. SEIKO 8222-8000, 36mm uit 1980. Originele band is het mooist; is te klein en geen schakels helaas.
Nu op een Milanese snelsluitingband. Ik ga verder met zoektocht naar originele band.

16 likes

Een wissel naar de King Seiko, gewoon omdat het kan…

En het is bepaald geen straf om dit horloge te mogen dragen…

16 likes

27 likes

Vandaag deze vintage Seiko op de trouw in Italië

23 likes

Prachtige Lip Erik
Funky design hoor :kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

1 like

Dank!

Chic …en maak er een gezellige avond van :wink:

1 like

KNMI code geel, prachtig rustig weer hier buiten, koffie en drank op het terras, Leonard Cohen op de achtergrond en een 861 Speedy :slight_smile:

Edit: vrouw en poes verwachtten ook genoemd te worden. Bij deze.

17 likes

Omega 613

27 likes

Deze ‘birthyear’ Seikomatic Weekdater met rode zondag ter ere van ons jubileum :heart_eyes:

22 likes

Heel gaaf deze Abel :ok_hand:

1 like

Die ziet er nog erg mooi uit! Ik heb een persoonlijk zwak voor weekdaters van Seiko… En de jouwe is een erg mooi exemplaar!

1 like

Hier ook een avondwissel naar de vintage:

20 likes

Dankjewel Donald, een die al te lang zonder waardering in de lade lag.

1 like

Voor zijn leeftijd, inderdaad!
Deze is van september 1964, bijna 57 jaar, en bijna zo oud als het baasje :laughing:
Hier gekocht op HF hoor, heel blij mee.
Die weekdaters komen in een aantal varianten. Ik heb gemerkt dat jij enkele mooie weekdaters hebt, toch net iets andere dials.

Welterusten, of werkze als je nog aan de bak moet! :muscle::slightly_smiling_face::four_leaf_clover:

Ik sluit het weekend af met deze authentieke vintage Franse Lip T18 uit +/- 1940. Hetzelfde horloge als wat Churchill na de 2e Wereldoorlog van de Fransen cadeau kreeg. Die was destijds in goud, deze niet… maar hij is wél minstens even leuk…

Slaap lekker. :sleeping:

30 likes

@anon34385602 curvy is motto hier iok vanmorgen. Dit is een Amerikaan uit de 40ies
Fijne maandag HF!

22 likes

Ja mooi man! :ok_hand:

1 like