Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Loopt niet zoals 't moet, 'n beetje hangerig.

Kijken of ik nog een maandags klokje kan vinden

17 likes

16 likes

Werd uiteindelijk deze :sunglasses:

15 likes


1953
Heren , ik weet niet of een Russisch horloge hier gewaardeerd word , maar dit is een echt vintage horloge , me oudste t.w.t. :
3-1952 Shturmanskie .

22 likes

Mooie patina :heart_eyes:

2 likes

Hier worden Russische horloges zeker gewaardeerd.

Voor mij trouwens vandaag een Franse skindiver uit de 70’s (of misschien wel de 60’s)
Deze IRYS met zijn koperkleurige plaat heb ik zaterdag nog gerepareerd.

19 likes

@bert prachtig klokje! Ook erg grappig dat het logo als je het eerste karakter negeert zo ongeveer het tydmachine spelt.mwt de lange y enige fantasie en een wazige bril wellicht.
Timecapsule

2 likes

Deze wordt zeker gewaardeerd :ok_hand: Voor mij nostalgisch en een horloge met een mooi verhaal.

3 likes

Mauthe midden jaren 60.

19 likes

Vandaag weer de Seamaster 120

22 likes

Leuk ding! Meer plaatjes?

1 like

Nog even de kringloopkoningin.

10 likes

Ik kan zeker een oud Russisch horloge waarderen. Ik heb zelf een Pobeda uit 1953. Dat waren nog tijden, dat ze aan de binnenkant nog bijna meer detail aan een horloge gaven, als aan de buitenkant…


Die ik trouwens voor vanavond zal dragen…

16 likes

26 likes

Al een paar dagen niet van mijn pols geweest.
Zelfs 's nachts niet…
Is er ook een topic “wat draag je 's nachts” ? :slight_smile:

21 likes

Verleden week binnen, maar voel de klik niet. Dus een afscheid avondje -> verkoop

8 likes

24 likes

Heuer 404

28 likes

Absoluut Bert. Het bruine deel, gaat net als bij jullie in het CCCP draadje, heel anders om met de horlogeliefde en elkaar dan in sommige rode delen van het HF. Zeer gemoedelijk hier…en zulke mooie oude russen laten ons niet Siberisch koud
:wink::grin::ok_hand:t3:

6 likes

Als het maar minstens двадцать пять лет oud is… Dan is het vintage en welkom hier!

3 likes