Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Zomerse skindiver

22 likes

Buran 1990 Mig 29 editie

18 likes

absoluut een zeer mooi model :ok_hand: :smiley:

1 like

20 likes

Nog steeds mijn ‘one and only’ :heart_eyes:
Fijne dinsdag! :wave:t2:

17 likes

20 likes

Heej @Maximus288 is dat een automaat? Ik heb een verdal met zo te zien exact hetzelfde caliber
Een 2789

Heb alleen iemand nodig die ernaar kan kijken want hij komt van een hobbist die hem helaas niet goed heeft geserviced…

13 likes

Wederom de Longines vandaag. Ik durf het niet snel te zeggen, maar volgens mij ongepolijst :star_struck:.

27 likes

25 likes

Digi Dinsdag :sunglasses:

Batt. :ok_hand:

Dus …

20 likes

Een automaat idd, caliber weet ik niet, ik neem aan van enicar uit de 70er jaren

Lijkt mij ook, heb je je er nog niet aan gesneden? :grin: :wink:

3 likes

Kreeg je er een pakje pleisters bij? Vlijmscherp is 'ie!

-edit-
Haha, Wilko was me voor.

2 likes

Goeiemorgen,

Lekker aan het vervellen hier…

13 likes

Echt een beauty deze! :+1:t2:

En wat voor een… Wauw, geweldig horloge :smiling_face_with_three_hearts:

Welkom op ons forum!

3 likes

Vandaag met een Duitse opstap :grin:
ORFA met HPP 431

19 likes

Dat is vrijwel hetzelfde bouwjaar.Nou dat is interessant, dan heb ik iemand die en Werkend exemplaar heeft gevonden.
Mijn automaat maakt heel veel herrie, ik heb hem opengemaakt en hij leek niet te ontkoppelen bij het opwinden.
mis een schroef en ben op zoek naar een werkend voorbeeld.
Misschien vraag ik nog eens on wat meer info.

Een passende donor zou ook top zijn…

Vandaag nog een keer deze gold-plated tissot want hij zit zo lekker. Ik verwacht vandaag een nieuwe bandje voor een ander horloge en hopelijk ook een hele nieuwe aankoop (geen vintage) dus morgen doe ik iets anders om denk ik!

26 likes

Het feit dat ze beiden een verticale datum hebben wil niet zeggen dat het om hetzelfde uurwerk gaat, ik acht die kans zelfs vrij klein. Heb je een foto van het binnenwerk van de jouwe?

2 likes