Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Citaat krijg spontaan zin om bruine gordijnen op te hangen.
:rofl: met een ribfluweel broekje aan

:crazy_face:

Ge-wel-dig! Leuk ding hoor. Ze rookten teveel voordat er een ontwerp werd gemaakt gok ik.
En alle muren waren wittig beneden tot donkergeel richting het plafond bij de zitkuil natuurlijk.

1 like

Als je dan na 20 jaar een schilderij weghaalt zag je de werkelijke kleur.
Pfffff, bij mijn ouders zat voldoende teer op de muren gerookt om de A20 bij Moordrecht te verbreden.

1 like

Misschien moet ik hier een donker groene rib-fluwelen strap bij hebben.
Wie heeft er nog een??

3 likes

Psies! Bij mij thuis werd de kamer langzaam kleiner van al die teerplakkaten aan de muur.

Geen wonder dat donkerbruin donker groen donkergeel donker oranje en van die hele strakke hardplastic design krukjes zo in waren.

Van de stickties naar de kleffenties was het plakkerig in huis…

Zoiets?:joy:

17 likes

Komt al in de buurt; nu nog een foute bracelet erbij :innocent:
Of gevlochten leren sliertjes ofzo :laughing:

3 likes

Dit horloge is Clim’s lege plek in zijn 516-kist. Een lege plek in een Climkist is geen optie. Of zoals zijn alteravatar Climholland zou zeggen:

‘Die doos moet heel snel gevuld worden’

2 likes

Deze is te grijs voor een Clim; ik kwam er laatst een tegen met een rose wijzerplaat; past beter bij de fluffy handboeien :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

20 likes

22 likes

:rofl::rofl::rofl:

En daarna in de zweeties allemaal lekker een zweetband om het hoofd en in neonkleuren fitnessen.

2 likes

Ben benieuwd of je doorgaat naar de Naughties :wink:

2 likes

:rofl::rofl::rofl:
Ook wel naaities genoemd

3 likes

Die zag ik ook, draaide mijn pet al achterstevoren met de pokeball in de aanslag

2 likes

Tot onder het randje

3 likes

:sweat_smile: :sweat_smile:

1 like

Hier wil @Brodie graag zijn elektronische P#$%R instoppen.
Snappie?

4 likes

Ik dacht dat hij het over een ander soort doos had :sweat_smile: :innocent:

Maar volgens mij hoort daar in de hoek een groene 516GL :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik zie hem er niet echt bij staan, maar Seiko heeft zoveel variaties dus een mooie aanvulling is het wel degelijk! :ok_hand: En op de rechtse pagina kom ik ook nog eens een blauwe van mij tegen, dus deze post komt dubbel goed aan :sunglasses:

Het is weer Omega-tijd :slight_smile:

24 likes