Welke vintage draag je vandaag? Deel XI

23 likes

Prachtig ding, ik hou van die stijl. Jammer van die vingerafdruk, maar ja zo komen ze dan tot je… Gaat er denk ik niet meer af, ziet er uit als ingevreten in de lak van de plaat. Niet aan prutsen, zo laten. Tandjes des tijds… Je kunt het altijd nog ‘karakter’ noemen :slight_smile:

4 likes

Ik blijf er idd mooi van af.

1 like

En ff door de criminele database heenhalen :grin:

1 like

Bel de FBI!

En je hebt helemaal gelijk. Ik heb hem nu op buffelleer staan. Draagt niet alleen beter, maar ziet er ook veel mooier uit!

15 likes

Hele toffe combinatie zo, ik hou wel van een buffeltje :wink: Mooi van structuur.

1 like

Nu nog het broertje van deze zoeken, de 6216-9000. Maar dan moet ik eerst mijn GS verkopen…

1 like

Één van mijn favorieten

19 likes

27 likes

Dat doe je goed! Ik verlang nog wel eens terug naar de mijne. Wist je dat de kleine wijzers niet zijn geverfd, maar geborsteld?

Datzelfde geldt voor de chronoseconde.

De grote wijzers zijn wél geverfd.

15 likes

Cyma Navystar



Moet een van mijn favoriete merken zijn

30 likes

Fraai! Ik draag de mijne ook erg graag. Die kastjes zijn heerlijk slank.

23 likes

Deze weer… is toch echt wel de favoriet de laatste tijd. En de vispas is binnen!

21 likes

Helemaal mee eens!
We moeten maar eens een cyma/tavannes topic maken, misschien nog liefhebbers hier

1 like

Certina-saturday hier

30 likes

Wat een pareltjes heb je toch. Die vintage Seikos zien er echt geweldig uit.

1 like

Leuke Prisma. Ik heb zoiets met witte wijzerplaat.
Ik had minder geluk met het uurwerkje, maar voor 6 euro had ik een gloednieuw uurwerkje en heb dat er in gezet.
Het is natuurlijk altijd een gok of je met een nieuwe batterij een rommelmarkt horloge aan de praat krijgt.

23 likes

Die van Scudo lijkt er wel heel veel op! Die van mij is vrijwel zeker 22 jaar oud en nog altijd van de eerste eigenaar. Iets minder dressy. Sympathieke betrouwbare horloges, zoals het meedogenloze tl-licht laat zien wordt die van mij veel gedragen. Sinds de wintertijd echter nog niet :wink:

15 likes

En een zoveel te meer groot genoegen als dat dan ook nog blijkt te lukken. Met 6 euri voor een nieuw uurwerkje kan je je niet snel een buil vallen :slight_smile:

Jawel, maar van zowel die van jou als die van Scudo zijn de kasten anders. Wel allemaal van de ‘Blue Line 100’ serie. Dat waren dus degelijke klokjes.

2 likes