Ik had mijn haar even los gegooid.
Heel gaaf!
Blijft ook een mooie! Goede bandkeuze ook, zou zelf niet op de combinatie zijn gekomen.
Valt me nu pas op dat hier ook sprake is van een “sterrenhemel” (term volgens mij hier geïntroduceerd door ernst). Ik heb dat bij mijn Zentra “sterrenhemel”.
Blijkbaar een typisch mankement van oude zwarte wijzerplaten.
Ja, sterrenhemel, sterrenstof, of het Engelse ‘stardust’. Hier nog een mooi voorbeeld.
https://www.horlogeforum.nl/t/sold-1955-eterna-matic-met-unieke-stardust-dial/236529
Wederom een gaaf ding! Van harte!
Al een boosterprik gehad?
Even niet gepost, maar vandaag weer de Commodoor, ongelofelijk wat een tijgerding het eigenlijk is; zelfs na pakweg 20 jaar in de schuur gelegen te hebben is de kast, op een paar haarlijntjes en twee miniscule deukjes na nog topfris
Service zou geen kwaad kunnen, ondanks dat ie nagenoeg perfect loopt.
Fraai design. Beetje Bauhaus?
Zo heb ik er eigenlijk nog niet eerder naar gekeken maar nu je het zegt, beetje wel inderdaad
Die ziet er nog heel netjes uit
Inderdaad; voor een horloge van minstens 60 jaar oud. Het is een van de eerste commercieel op de markt gebrachte echte duikershorloges ooit, samen met de Rolex Submariner en de Blancpain Fifty Fathoms rond 1953, maar ik zou er nu toch echt niet meer mee te water durven gaan…