Welke vintage draag je vandaag? Deel XI

Goedemorgen,

29 likes

Dit is toch wel een van je topstukken!

1 like

Ik had behoorlijk goeie dingen gelezen hier mbt Haveman, vandaar.
Ik wil het kastje allesbehalve “nieuw” hebben, maar het chroom om de lunette is nu echt ver heen. Messing is bijna rondom zichtbaar door echte slijtage/krassen. Mocht je een alternatief kennen waar ik 'm “age appropriate” kan laten bijwerken zou dat nog beter zijn natuurlijk.

Bedankt voor de colareb-tip, dat gaat’ m worden!

1 like

Lunchbreak!

Back to the future met deze commie bastard. Zoals geweten zijn we vandaag вторник 14 декабря 1993 г.

21 likes

Ik heb zelf niet zulke goede ervaringen. Heb laatst een kast laten verchromen en die had ik zelf helemaal voorbewerkt. Dus hebben we minstens tien keer tegen ze gezegd dat ze de kast niet polijsten mochten; wat doen die knuppels, halen toch de polijsttol over mijn zorgvuldig voorbewerkte kast er polijsten alle scherpen kanten eraf. Verchroomwerk was ook niet geweldig, dus voor mij de eerste en laatste keer dat ik daar wat heb laten doen :face_with_raised_eyebrow:

Heb wel eens positieve geluiden gehoord over Atelier Meeus in Antwerpen, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

5 likes

Ik heb weer even genoeg van dat quartz geweld. Dit heeft toch zoveel meer ziel! Ik hoop hier ooit nog eens een 18K rosègouden versie van te pakken te krijgen.

41 likes

Net gekregen van mijn grootvader en natuurlijk gelijk om de pols.
Binnenkort het glaasje eens onder handen nemen want dat kan ie wel gebruiken :laughing:

29 likes

Vraagje, heb deze beauty gepast maar met 29mm niet erg groot en een beetje op het randje. Nu is het wel zo dat ik steeds sterker nijg naar kleinere horloges maar ben toch benieuwd naar jullie mening. Nb mijn pols is 17,5 cm.

16 likes

Ik vind hem zelf niet misstaan pas ook de net wat grotere zou ik zeggen.

Het blijft een kwestie van smaak en jij moet hem dragen :wink:

1 like

De nieuwere is net wat beter / veiliger qua maat maar flink boven budget

1 like

Beter sparen voor iets dat je echt wilt dan iets kopen wat je net niet wilt hebben

2 likes

Goede middag :grinning:

Fijne dag nog :sunglasses:

16 likes

Kan prima! Een dresser moet sowieso niet te groot zijn.

Hier een Pontiac en een ZentRa op ook een 17.5cm pols.

19 likes

Dat heb ik vaak gedaan maar in dit geval echt een max budget gesteld waarbinnen het blijft :sweat_smile:

1 like

Ik vind dat 't prima kan!
Ik heb iets vergelijkbaars.

-edit-
Ah, dat wist je al trouwens!

7 likes

Het is perfect fotoweer, dus ik heb even alles van stal gehaald en maar gelijk een middagwissel uitgevoerd :sunglasses:
Wat een heerlijk font heeft dit ding!

39 likes

Dan zou ik er gewoon voor gaan

1 like

Welke maat?

Deze is erg fraai

1 like

Deze ook

1 like