Welke vintage draag je vandaag? Deel XI

Vandaag lekker vroeg afgewerkt en ik dacht, doe alvast het horloge om, dat ik vanavond wil dragen.
Ik doe niets vermoedend het horloge om, als me opeens het glas opeens naar beneden klettert. :scream: (Gelukkig op zachte ondergrond, maar het is wel gebarsten langs de rand)
Alleen heeft dit horloge gelijmde hardlex-glaasjes, die nooit los zouden moeten komen…
Niet dus! :cry: Geen idee, hoe dit kan, maar ik heb alvast een nieuw glaasje besteld (310V10GN), want dit kan ik zo niet laten. Ik heb het glaasje er maar weer even terug in geplakt, zo is het tenminste nog bruikbaar. Maar wel nu een barst in het glaasje, dat vind ik niet leuk! Het is nog een geluk, dat ik een NOS glaasje kon komen, ze worden steeds zeldzamer… (en duurder!)

Toch maar om de pols gedaan, want het is toch een mooi horloge…

21 likes

Constellation

39 likes

Waarlijk, een prachtig kersthorloge!

1 like

33 likes

Dank je :pray:

Dankje :smiley:

Zometeen lekker tissen (gourmetten) met Zentra!

U ziet het goed, bijpassend serviesje vanavond :wink:
Fijne Kerst allemaal!

23 likes

En wat schetst mijn verbazing?! Moeder de vrouw verschijnt aan de gourmettafel mét een uitbreiding op haar sieraden ensemble; een horloge!

Eerste keer, en meteen een leuk nostalgisch mini Pontiacske! Eindelijk, ze is om :wink:

31 likes

25 likes

Je snapt natuurlijk dat we deze nooit meer willen zien :innocent: haha jeetje… mooiste pie pan wat mij betreft op het forum!

1 like

Dankjewel!

Ben er ook echt blij mee! Nu nog de blauwe band van molequin bestellen :smiley:

1 like

Mooi!

Fijne kerst mede liefhebbers :evergreen_tree: :santa:t3: :clinking_glasses:

33 likes

Vanaf hier ook een fijne kerst gewenst.

30 likes

Fijne kerst!

31 likes

Nog steeds 1 van de mooiste Omega’s…:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Goede morgen :smiley:

Fijne 1e Kerstdag allemaal :christmas_tree:

24 likes

Goedemorgen en fijne Kerstdagen.

29 likes

Maagdelijk mooi :innocent:

32 likes

Hele fijne kerstdagen horlogevrienden :wink::evergreen_tree:
Alleen op speciale dagen gaat de Omega om.

36 likes