Leuke 70’s Hamilton Diver
Deze heeft al een boeiend leven gehad, maar hij blijft vlijtig verder tikken aan 36k/h
Zou eens moeten kijken of er glaasjes zijn voor zo’n Cosmotron.
Fijne dag nog HF!
Dankje
Het is een stalen kast van 35mm.
Veel leuke details op de wijzerplaat en uitgevoerd met de originele hexagonale gesigneerde kroon.
Tissot gebruikte deze kroon vaak bij de wat afwijkende bumper modellen uit de jaren ‘50.
Ik zal binnenkort een apart topicje maken met meer fotos en info mbt deze aanwinst.
En dan ook ik.
Ik kan er helemaal op los gaan
Deze Sinn (niet van mij maar van @anon34385602) heb ik omgehad en bekeken en bepoteld. En kijk eens, op de foto’s al beetje te zien…kleine beeldhouwwerkjes
Heel gaaf!
Poah wat je telkens weer laat zien. Een van de, zo niet de mooiste verzameling op HF volgens mij
Oris Chronoris Monopusher Chrono uit de seventies!
Check die seventies swagger met een tot extreem donkergroen verworden wijzerplaat, heldere oranje accenten en een draaibare interne bezel.
Haha dat klopt Frank. Was erg gezellig en voelde me als een kind in de snoepdoos.
Ik sla de Omega over Frank. Budgetten gaan even naar andere bestemmingen de laatste tijd, dank voor je aangeboden privilege
De omega zit trouwens helemaal in de sfeer van de koffie-zenith die ik ook overnam
Ha Don. Je hebt mijn koffie zenith toch al eens gezien
Je hebt gelijk, had ik niet achter je gezocht
Ik hou zelf totaal niet van koffie maar weer wel van Omega - dus hoe dan ook best interessant dat je het aanbod van @HorlogeHalle laat gaan haha
Haha ik heb een brede smaak Don.
Helaas niet altijd het brede budget, heb meerdere hobbies die soms pittig in de portemonnee duiken … en moet soms kiezen… hoe aantrekkelijk het aanbod dan ook is
Goedemorgen vintagistas!
Vandaag deze 100 jarige junghans maar weer eens om. Totaal bevroren gekocht en loopt al weer een jaartje inmiddels.
Haha, ja ligt nu toch al zo n 25 jaar in m n kast. Tijd om m eens een keer aan te doen.