Welke vintage draag je vandaag? Deel XI

Ik geloof dat dit een Ref. 9118 is.

18 likes

@vouwfietser stylish horloge! Eenvoudig en serene uitstraling, mooi hoor.

1 like

Laco 1944, dit was een jubileum horloge in die tijd. Champagne dail met fancy lugs.

23 likes

Goede morgen :smiley:

De Vuillemin Regnier gisteren en vandaag weer:


Fijne dag allemaal :sunglasses:

20 likes

Доброе утро

22 likes

Lompe lip moet zijn charmes hebben van de dial :slight_smile:

19 likes

Vandaag geen Longines, maar UG.

39 likes

Prima troostprijs :slight_smile:

2 likes

Tissot Seastar PR516 GL Electronic

15 likes

37 likes

Crosspost

17 likes

Mooi ding! Heel gaaf

1 like

VET!!!

3 likes

Ach? Is het zonder rubber niet altijd lekkerder? :upside_down_face:

6 likes

Wat jij altijd als vintage uit de hoge hoed tovert lijkt wel nieuw. Zo mooi!

1 like

Speedy Tuesday vandaag maar mijn Speedmaster is niet inpandig, daarom maar deze Sekonda (exportmerk van Poljot) 3017 Strela chronograaf aan- en omgeslingerd.

Ook dit is een spacewatch, Komarov, ijzervretende kosmonaut en de eerste dode in de ruimtevaart droeg er zo-eentje.

Heerlijk horloge, witte plaat, amper een bezel en draagt dus groter dan je van 36mm zou verwachten, lager liggende subcompaxen met tin-can rings, groene lume, peddel-wijzers en een rode lollypop chronowijzer! :heart_eyes:

Want mijn Speedy is best leuk, maar dat is natuurlijk ook best wel een run of the mill horloge, dit niet!



24 likes

Geslaagd met vlag en wimpel deze flagship :heart_eyes:

3 likes

Goedemorgen,

16 likes

Goedemorgen. Ben een tijdje weg geweest. Maar toch weer eens wat posten hier. Om te beginnen met deze 24 uurs Raketa. Horloge dat werd gebruikt door bemanning van onderzeeërs om zonder daglicht toch af te lezen in welk dagdeel je was.

17 likes

Denk er al een poos over om deze weg te doen, te veel overlap binnen de collectie. Maar als ik hem om doe slaat de twijfel gelijk weer toe. Ik ben een ramp met dingen wegdoen :sweat_smile::sweat_smile:

29 likes