Welke vintage draag je vandaag? Deel XI

Bedankt, ben er weg van :ok_hand::jack_o_lantern:

1 like

Deze weer vandaag

12 likes

17 likes

Eentje van Alfred Hirsch uit Schwenningen. Kortweg AHS.
Met in-house-movement, dat wel, al is het maar een simpel penankertje. Hij houdt echter wel zeer goed de tijd.
Ook weer uit diezelfde rommelbak op de rikketik. Daar kwamen er een heleboel vandaan. De bandjes waren duurder dan de horloges :rofl:

18 likes

Heel fraai al zou ik hem persoonlijk op een een zwarte variant van de band gooien.

1 like

Die heb ik ook! Kan lekker wisselen :slight_smile:

1 like

Oris Star Chronoris!
Heerlijke seventies monopusher chronograaf met een door Dubois Dépraz ontwikkeld uurwerk.
Mooie gave wijzerplaat waarbij het felle groen naar diepdonkerbijnazwart is verkleurd maar wel met perfect oranje tritium bolletjes op de wijzerplaat en heerlijk fel neon oranje details op interne bezel en chronowijzer!

Het origineel van het huidige slappe aftreksel dat Oris nu Chronoris noemt.

29 likes

Plexi glazen net gepolijst, de linker jumping voorzien van een leuke passende tropic style band

32 likes

Nieuw juweeltje in de collectie :sunglasses:

34 likes

Mix & Match met Mido

20 likes

28 likes

Orient handwindertje.
Had ik al even. Lang op bandjes gewacht. Morgen eens op iets anders zetten (milanese).
Door de maat misschien beter voor m’n vrouw?

18 likes

Ik heb deze vandaag gered uit een bak bij de kringloop (samen met nog een 4-tal horloges.
Een Roamer Anfibio, waarschijnlijk uit de late 60’s. Een vergelijkbare stond namelijk op bidfun

Ik heb er eigenlijk niet veel meer aan gedaan, dan het glaasje goed polijsten, en de kast helemaal zuiver maken (want die was goed smerig!)

28 likes

Idd. Prachtig horloge :ok_hand::ok_hand:

1 like

Goedemorgen vintage liefhebbers.
Vandaag een Velona om. Dit merk was exclusief verkrijgbaar bij V&D.

20 likes

Deze was eigenlijk voor de verkoop, maar ben mij beginnen hechten :upside_down_face:

zo geraakt natuurlijk nooit alles terug in de doos

24 likes

Goedemorgen,

23 likes

Maatje is prima, leuk als ook je vrouw het horloge draagt natuurlijk.

1 like

:heart_eyes::heart_eyes: prachtige Pontiacs, echt om jaloers op te zijn :sweat_smile:

1 like

23 likes