@Martijn Waar heb je die hele handige bakjes vandaan?
Dit zijn bakjes van een schoonmaak machine (elma)
Deze stapel je op en draaien vervolgens rond in een potje met verschillende schoonmaak oplossingen
Beetje zelfde idee als een frituurmandje in de frituur hangen🤣
Prach-tig!
knap
Hoewel ik een grote collectie heb, heb je toch van die horloges, die je gewoon nooit weg zal doen. En dit is er een van, zeker een van mijn favorieten!
Russische humor:
Deze vandaag gedragen. Was vergeten dat de verkoper er een extra iets bij had gedaan. Ik had gevraagd of hij er een bescherm hoesje bij kon doen. Of het lag aan translate of hij zag de humor er van in. Russische condooms er bij.
Het begint ergens op te lijken inderdaad. Nu de Tissot PR516 nog (de blauw-grijze), dan zit ik weer op 12. Bevalt de Mido?
Veel plezier ermee @fritzer. Het is een prachtig exemplaar .
De Mido is fantastisch!
Wat is dat voor knopje onder de kroon? Ziet eruit als achterdeksel-opener van een zakhorloge. Fraai oudje dit hoor
Leuk he, knopje indrukken om dan de tijd in te kunnen stellen, zoals bij veel zakhorloges waar je dat knopje ook ziet.
Matcht mooi met mekaar
Tijdloze klassieker
En meteen een leuk verhaal bij dit erg leuke horloge! Mooie sfeervolle handschilderingen!
Mijn Raketa Copernicus is vanuit Oekraïne verzonden in een super schoon gepoetst Nivea for men crème blikje met watten en wc papier. Werkt als reisverpakking toch iets beter dan die “beschermende hoesjes” ik zou ze ook niet durven gebruiken waar ze wel voor bedoelt zijn.
Natuurlijk weer lachen mocht ie ooit in het blauwe gedeelte verschijnen; Originele doos en/of eventuele accessoires…