Welke vintage draag je vandaag? Deel XI

@Martijn Waar heb je die hele handige bakjes vandaan?

1 like

Dit zijn bakjes van een schoonmaak machine (elma)

Deze stapel je op en draaien vervolgens rond in een potje met verschillende schoonmaak oplossingen

Beetje zelfde idee als een frituurmandje in de frituur hangen🤣

2 likes

Prach-tig!

Ok, advies opgevolgd.
Dank :pray: @Vanne

4 likes

NA groot en opzichtig uit 1971
600 meter duiker - jullie herkennen de kast wel

35 likes

knap

1 like

Zalige lunch met vrienden, zelfgerookte zalm en mijn 1968 Grand Seiko 6146-8000 cross-hair dial!

35 likes

Hoewel ik een grote collectie heb, heb je toch van die horloges, die je gewoon nooit weg zal doen. En dit is er een van, zeker een van mijn favorieten!

23 likes

Van harte Freek en gaat de goeie kant op @Vanne :stuck_out_tongue:

2 likes

Russische humor:
Deze vandaag gedragen. Was vergeten dat de verkoper er een extra iets bij had gedaan. Ik had gevraagd of hij er een bescherm hoesje bij kon doen. Of het lag aan translate of hij zag de humor er van in. Russische condooms er bij.

23 likes

Het begint ergens op te lijken inderdaad. Nu de Tissot PR516 nog (de blauw-grijze), dan zit ik weer op 12. Bevalt de Mido?

Veel plezier ermee @fritzer. Het is een prachtig exemplaar :ok_hand:.

3 likes

De Mido is fantastisch!

2 likes

Wat is dat voor knopje onder de kroon? Ziet eruit als achterdeksel-opener van een zakhorloge. Fraai oudje dit hoor :ok_hand:t2:

:joy:

Leuk he, knopje indrukken om dan de tijd in te kunnen stellen, zoals bij veel zakhorloges waar je dat knopje ook ziet.

2 likes

1950 Pontiac support choc met geblauwde wijzers.

33 likes

Welterusten gewenst…:sleeping:

Uit 1966… geboortejaar van mijn lieve mevrouw Klokkengek.:blush:

32 likes

Matcht mooi met mekaar :+1: :grinning:

Tijdloze klassieker :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

En meteen een leuk verhaal bij dit erg leuke horloge! Mooie sfeervolle handschilderingen!

Mijn Raketa Copernicus is vanuit Oekraïne verzonden in een super schoon gepoetst Nivea for men crème blikje met watten en wc papier. Werkt als reisverpakking toch iets beter dan die “beschermende hoesjes” :wink: ik zou ze ook niet durven gebruiken waar ze wel voor bedoelt zijn.
Natuurlijk weer lachen mocht ie ooit in het blauwe gedeelte verschijnen; Originele doos en/of eventuele accessoires…

5 likes