Welke vintage draag je vandaag? Deel XIII

32 likes

Lanco X Tourist :wink:

28 likes

Wat een schoonheid. Zo’n patina zie je niet alle dagen. :ok_hand:t2:

1 like

Fietsen met duikerd in afwachting van hevige onweerbui🤔
Maar die is blijkbaar onderweg van plan veranderd - dat krijg je met die klimaat discussies…

Hoe moet een mens nou zijn horloge afstemmen op deze weersverwachtingen :innocent:

22 likes

8cf879837f4e7ed8fddca4f6731157731828641d_1_375x500

Bumpertje mocht eventjes om vandaag

37 likes

Zolang je STAALhard blijft trappen kun je FERO gebruiken als WATCH-match of the day.

1 like

Niet de tourist omgedaan Pierre. Is altijd zo’n leuke match :grin::+1:t3:

2 likes

Demain :wink:

2 likes

Ik heb er van de winter nog een (Pontiac met Venus 170 werk, zogenaamde up-and-down chronograaf) verkocht als projecthorloge aan een medeforumlid. Zij die echt zo zeldzaam?

1 like

21 likes

Ik stelde @Pieter67 de vraag i.v.m. zijn Verdal met Venus 170. Dat is een zeldzame combinatie. De Venus calibre 170 was bijna 20 jaar in produktie. Zeldzaam zal dat werk dus in het algemeen niet zijn, in een Pronto/Verdal dus wel zeldzaam.

1 like

Puffy radium lume uit de jaren 60🥳

25 likes

Cobra vandaag. Deze kwam afgelopen zondag uit zo’n grabbelkist op de rikketik.
De verkoper wilde er 5 euro voor hebben.
Na een uurtje knutselen loopt ie weer uitstekend.

20 likes

Wederom m’n duikertje maar nu met een nieuwe perlon van ome Ali.

23 likes

Wat leuk, dat hij het weer doet. Ik ga het ook proberen: er komen binnenkort drie niet-werkende horloges naar me toe. Helaas kon ik niet naar de Rikketik.

2 likes

Het is een leuke, maar uitdagende hobby.

1 like

@nobler, venus 170 komt wel meer voor alhoewel niet zeer dik bezaaid,maar een pronto verdal met dit caliber is een unicum.

1 like

@chi_kwadraat precies alphons!

Ik heb ook weer een passend bandje voor deze Seiko Super, prachtige kast en mooie patina…

22 likes

Mijn zenith stellina uit begin jaren 60

26 likes