Welke vintage draag je vandaag? Deel XIII

Mooi exemplaar :ok_hand:t2:

Een beetje onverwacht kwam deze NA binnen, een Leijona Caravelle automatic in een kompressorkast, met originele kroon.
Heeft duidelijk nog wat werk nodig…

31 likes

Is voor mij echt geen gewenste kleur maar deze dial is wel helemaal :clap:

1 like

Goedemorgen,

Gisteren het grootse werk voorbereid en alles door de machine gehaald en de radertrein al op zijn plek gezet.
Vandaag afgewerkt en geassembleerd. Nieuw glaasje en de back gepoetst.
Loopt +2sec met een amplitude van 225. Beaterror nog wat veel, maar moet op de as verplaatst worden (andere keer)
Leuke Pontiac met “krab”-kast met een ETA 1260 uurwerk. Mogelijk geen originele uurwijzer meer, maar dat mag de pret niet drukken.
Gered van het vuilnis…

28 likes

Ik moest mij ook echt even over het goud heen zetten…:sweat_smile: Is normaal gesproken niet mijn ding. Maar de wijzerplaat en rode secondewijzer hebben mij inderdaad over gehaald.:ok_hand::wink:

1 like

Zenith Pilot

25 likes

38 likes

31 likes

Goedemiddag,
Foto nog van vanmorgen:

:ukraine:

25 likes

NA een NOS BWC dresser uit de vijftiger jaren😃

27 likes

Prachtig resultaat - zowel optisch als meettechnisch :ok_hand:
En zo’n fraaie wijzerplaat ook weer deze Nageur :hugs:

1 like

Twijfel daar toch over :thinking: - bij de eerste reikt de secondewijzer veel dichter bij de minuterie dan de minutenwijzer, en bij je tweede post lijken die twee hetzelfde bereik te hebben. :nerd_face:

23 likes

Met elke servicebeurt die ik uitvoer, word ik er handiger en preciezer in. Alleen de incabloc steentjes oliën, daar word ik wel nerveus van. Nog eens sparen voor hele goede spiraaltangen en een automatische oliegever… die dekstenen kunnen ver springen!

2 likes

ben ik vandaag doorheen gekomen van en naar Luxemburg :+1: mooi gebied

3 likes

Vandaag een '94-er…

12 likes

Deze voor een goede prijs overgenomen via het forum en vandaag mogen ontvangen. Met 33mm het kleinste horloge dat ik heb.

34 likes

Hij is :star_struck:

Vandaag mijn “nieuwe” 1960’s IWC ref 309. Meestal zie je ze in het goud maar nu in het roestvrij staal maar toch met het heerlijke cal. 89 binnenin tikkend!

29 likes

17 likes