Groeten vanaf de camping:sunglasses:

Ik draag vandaag geen horloge vanwege de tropische temperaturen, maar wil hier toch iets plaatsen. Vandaag is het namelijk precies 4 jaar geleden dat ik mijn Omega Constellation hier op het forum van @Svennos kocht.
Het is officieel niet het horloge waarmee het voor mij allemaal begon, maar onofficieel toch wel. Naast de significante financiële investering in een 50 jaar oud voorwerp, was het ook mijn toenmalige grail watch. En hij heeft me geen seconde teleurgesteld. Ik ben er nog steeds verliefd op.
Sindsdien zijn er meer dan 100 horloges gekomen en (gelukkig) de meeste ook weer gegaan. Ik heb een tijd professioneel met vintage horloges mogen werken. En ik heb een aantal duurdere horloge-aankopen gedaan die geen van allen zo spannend voor mij waren als deze ‘eerste’.
Al met al is het vanaf de aankoop van dit horloge echt keihard gegaan met mijn horloge-hobby en hier kijk ik met veel plezier op terug, niet in de laatste plaats vanwege dit forum. Bedankt!
Nee hoor: polaris met dit weer
Ik zie angstvallig veel overlap met mijn collectie Omega’s
Goed bezig!
Dat snap ik helemaal, ik vind het een zeer fraai vintage model.
Vandaag wel een horloge om, wel op rubber met deze temperaturen
Foto is van eerder want die trui heb ik maar in de kast gelaten
Dit is toch geen vintage
Top kleurtje
Is al eerder hier besproken; een youngtimer. Nog maar twee jaartjes verwijderd van het vintage label…
Ik denk nog regelmatig aan deze parel. Leuk te horen dat je er nog zo blij mee bent!