Ik de Sekonda
En vrouwlief nu de Tourist
De canino olijven groeien gestaag door. Erg warm en droog maar er zit voldoende water in de grond.
Uploaden: 3146391A-0E1B-4B3C-A97B-476A00D132AE.jpeg…
Prachtig horloge Marijn!
Korte avondwissel. De Monitor die ik met Rikketik heb gekocht. Een geweldige wijzerplaat! Had wat vertraging opgelopen. De schroeven voor het automaat gewicht en het tandwiel boven op de veerton leken hetzelfde alleen blijkbaar een andere lengte… hierdoor een lager steen onbedoeld aangeduwd… dit gelukkig ontdekt en opgelost. Nu tikt die weer vrolijk.
Nu nog op de band die erbij zat, maar denk dat ik er een andere band op zet, want mijn vrouw draagt ook gezellig mijn opgeknapte horloges mee en deze band gaat ze niet passen.
Tevens is deze kast een top kandidaat om ooit zelf opnieuw kasten te vernikkelen.
Uitgebreid testen na reparatie.
Mijn eigen horloges worden jaloers.
Een hele mooie vier heeft deze zeg.
En ook bijzonder dat de “1” van de 12 uur zo anders is dan de “1” van de 10 uur.
Ha je hebt dat scherp gezien. Bij de 10 lijkt het 'n design met perspectief zoals je ook wel eens bij de datum ziet - grotere cijfer bij de rand v.d. dial. Maar dan weer niet effectief bij 2, 4 en 8 ?!!? Waarschijnlijk gewoon een 1 uit het verkeerde laadje gepakt dan maar Aanvulling - bij nader inzien lijkt de 2 groter dan die van de 12, en - irl - de 8 toch iets van perspectief te vertonen
Terecht. Maar dan toch in de open haard?!?
[quote=“domega, post:3222, topic:393975”]
open haard
[/quote
Deze vlierbesrestant is een souvenir van de ravage vorig jaar 🫣
Zag dit op het omega forum;
Zit een Seiko H601 5389 band op. Moet zeggen dat dit er behoorlijk uitziet. Miss de clasp er nog afslopen en een omega clasp monteren