Welke vintage draag je vandaag? Deel XIII

Deze zwarte Sportsmatic met crosshair plaat

16 likes

Hel knap, merci! Maar nog even wat budget vrijhouden voor eentje die dit jaar nog zou binnenkomen :wink:

1 like

23 likes

Toch jammer dat je er tegenwoordig meer bewust van bent dat dit een Rus is…:thinking:

17 likes

Die met tankje er op kan ik helemaal niet meer dragen.
image

12 likes

Nee inderdaad, dat voelt best lastig stel ik mij zo voor. Wel jammer, want ze blijven leuk

1 like

Dat ben ik helemaal met je eens. Het zijn leuke horloges, maar ik draag ze uit principe niet meer. Terwijl ik ze eigenlijk best graag draag.

3 likes

24 likes

Wel zonde dat die niet meer gedragen worden.
Ik snap het wel, vandaag ook sinds februari voor het eerst een Rus om.

Voelt toch vreemd

3 likes

Snap ik! Nog eentje om je enthousiasme vast te houden

16 likes

19 likes

Heb al wel deze meters first van 67 :wink:

26 likes

super cool!

1 like

De beste mensen die in de fabrieken de horloges in elkaar hebben gezet zullen zeer waarschijnlijk geen enkele invloed hebben op wat de politiek beslist.
Ben zelf momenteel juist gefocust op de oude Sovjet uurwerken. Kanttekening dat ik geen vlaggen en/of wapentuig op de wijzerplaat wil.
Maar die mooie horloges gewoon dragen!

8 likes

Naar mijn pro-Sovjet horloge betoog toch geen oude Rus om de pols.

29 likes

Nog een crosshair:

:ukraine:

28 likes

Heel vet deze 200m versie!

1 like

Ik heb quasi dezelfde en draag die regelmatig. Mijn horloges zijn geen politieke statements (en zijn sowieso ouder dan Rusland als staat in z’n huidige vorm) :man_shrugging:t2:

1 like

Datumvenster inderdaad meer naar buiten, de secondewijzer is bij mijn Endura helaas verdwenen. Lijkt wel te willen lopen gek genoeg…:hugs: Heb nog twee anderen maar die lijken weinig op dit model verder :thinking:

19 likes

Prachtig! Alle drie “goedkope rot uurwerken”?

2 likes