Welke vintage draag je vandaag? Deel XIII

Vandaag voor het eerst de Tissot Seastar Seven om de pols. Best een leuk ding voor 3 tientjes😄

22 likes

Namiddag Swatch :pleading_face:

17 likes

Hulp met horloge opwinden.

25 likes

Ff mijn lievelings oudje omgedaan

19 likes

Mag nog wel wat kilometertjes ‘slijten’ die Flyer - maar ik heb makkelijk praten, mijn Brooks verzameling is puur vintage en kreeg vanzelf the old image in een vochtige schuur :stuck_out_tongue_winking_eye:
Er past trouwens imho ook prima een flightmaster bij dit zadeltje :thinking:

Gaaaaaf👌

2 likes

Cool!!

1 like

27 likes

Na het tuinieren toch nog iets aan beweging zien te vinden :thinking:

25 likes

@Gjgle77

Ik zit op een Brown (off topic) :sunglasses:

7 likes

Die ziet er fantastisch uit Pierre, ken het merk helaas niet maar lijkt prima ontwerp met die flexi gaatjes er in :ok_hand:
En die sleutelhanger strap heeft ook sjeu👍🏻

1 like

Ziet er inderdaad behoorlijk ‘brown’ uit. :wink:

1 like

Uiteraard veroordeel ik de Russische agressie in Oekraïne maar laten we niet vergeten dat wij in een vrij land leven omdat de Sovjet-Unie zo’n 27 miljoen mensenlevens offerde in de strijd tegen Nazi Duitsland

:ukraine:

Vostok Zakaz Mo CCCP ter ere van de laatste grote Sovjet Herdenking van de overwinningsdag in 1985. Uniek Vostok 2234 hacking uurwerk dat dankzij @vouwfietser weer perfect loopt.

11 likes

Hele mooie en nog goed bruikbaar ondanks het “patina”! Prachtig die perforaties!
Opgeknapte stalen racer eronder?
In die categorie heb ik een Franse John’s op een bijpassende gepatineerde Franse fiets. Die zal ik later nog wel eens als horloge display inzetten :wink:

2 likes

Helemaal mee eens, maar het fietske is ook nog als nieuw (dan wel in een nostalgisch thema).
Wordt goed gebruikt bij goed weer, staat in een droge vochtvrije garage en krijgt op tijd een vetje.
Die slijtage komt vanzelf met de jaren! :wink:
Fietsengek of gaat het alleen om de zadels? Vintage leer kan inderdaad ook erg mooi zijn! Ik heb er momenteel maar 1 in gebruik op een bijpassende fiets. De rest is niet ouder dan 10 jaar.
Wel oppassen voor schimmeltjes in de schuur!

1 like

Het blijft fascinerend, deze elektromechanische horloges van Seiko. In dit geval een 37-8000 met een leuke wijzerplaat…

23 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

21 likes

De jaren 80 Pontiac nog.

9 likes

Goedemorgen, de datograph uit de 40ties zeer zeldzame verdal. Dat stalen bandje uit de periode is heel stug maar draagt toch erg lekker

hij laat zich slecht fotograveren

18 likes

19 likes

Een zeldzame vandaag :yum:

Made by Piaget :yum:

:peace_symbol:

32 likes