Je hebt weer een paar mooie chronografen de laatste dagen die Union van van de week blijf ik prachtig vinden
Eens! Toen ik die zag ging ik gelijk op eBay kijken terwijl de kinderen in de klas aan het werk waren. Niet wetende dat Union blijkbaar ook een pikant blad is met een sexy wel voorlichting die te grafisch is voor groep 8… snel de filters aangepast!
Heel apart, kunststof kast/band eromheen?
Klassieke voorganger van Swatch, en destijds 'n submerk van Fortis, Jeroen.
Dezelfde soort kunststof band met dubbele punt-in-gat sluiting kwam ik pas NOS van Tissot tegen (die firma was toen ook al druk met kunststof kasten zoals op HF bij @Guapo wel eens te zien is)Bijzondere samenwerking met een bijzonder resultaat, de pronto verdal arbu, alleen de tripledate mist nog in de collectie…
Klasse
Seiko 5106-8010, 07-'67. Nog steeds een pracht exemplaar dat gezien mag worden 20.000 dagen na de productiedatum.
Vandaag, op de dag dat mijn vader straks gecremeerd gaat worden, draag ik zijn gouden Tissot die hij kreeg toen hij 25 jaar werkzaam was bij Philips.
Ik heb dit horloge afgelopen week gekregen van mijn moeder. Ik had natuurlijk liever gehad dat ik het nog niet had.
Vader heeft het maar een paar keer gedragen want hij had altijd liever quartz horloges. Het bandje was in die 42 jaar helemaal rot, dus heb ik er tijdelijk een bandje op gezet. Er moet nog een ander bandje voor komen.
Gecondoleerd Peter. Sterkte vandaag
Gecondoleerd en sterkte vandaag man
Sterkte vandaag