Zwemmer op het droge
Vanmiddag besprongen door een oude Prisma - ik
probeerde nog weg te duiken naast weer een Franse oldtimer maar was kansloosMooie Prisma en de Citroën GS kom je ook niet veel meer tegen
staat inderdaad goed bij een rood truitje
Expert op veel gebieden jij, Peter
K’loop blijkbaar tegenwoordig op de verkeerde markten
Een mooie
Gewoon geluk gehad. Er lag rommel genoeg, ik had alleen het geluk, om deze ene te vinden. Een koopje was het ook weer niet, maar zeker geen miskoop en ook niet te veel betaald. Dus iedereen tevreden!
Fantastisch font ook die Sandoz - past volgens mij ook prima in dat topic voor de mooiste cijfertjes
Zie hem nu pas goed, heel gaaf deze alarm versie
Oude foto, maar deze vandaag weer eens gedragen. Heerlijk horloge, maar ik wil/moet minderen, dus zou weleens het eerste slachtoffer kunnen gaan worden…
Ja, en het viel nog niet mee om er eentje te vinden. Het horloge kwam op een leren band en is officieel volgens mij nooit op rubber geleverd, althans niet dit model.
Uiteindelijk heb ik er eentje gevonden en er een klein vermogen voor moeten betalen. Ebel heeft de banden bedacht voor een vouwsluiting, hetgeen is idioot is als je het mij vraagt. Zeker voor rubber, wat te stijf is en het sluit nooit mooi vlak. Dus heb ik destijds Ko de band geschikt laten maken voor een gesp. Een van mijn beste beslissingen op horloge vlak
Ja ze hebben natuurlijk al een bijzondere bandaanzet bij Ebel en elke geschikte band gaat daardoor voor de hoofdprijs. Ik had wel verwacht dat de band bij dit model hoorde, staat hem perfect namelijk en past ook bij het karakter van het horloge.
Kan me voorstellen dat deze band niet echt geschikt is voor een vouwsluiting. Zeker niet het soort dat Ebel gebruikt. Ik vind het overigens een van de meest geslaagde compacte vouwsluiting-constructies, maar wordt daardoor wel proppen met rubber
Wel bij deze kast maar bij dit model ben ik alleen leer tegengekomen, vlak en soms haai
Bijna goed dus. Het merk wel goed, maar het type net niet.
Het is een F12, een doorontwikkeling van de Junior met een iets hoekiger daklijn achter.