Welke vintage draag je vandaag? Deel XIII

mooi en mooie BOR

1 like

Dankjewel :slight_smile:

He das een mooie. Ik heb er eentje met een 14K bezel en stalen kast. Mooi en goed uurwerk. AS met kogelgelagerde rotor.

1 like

De dag lekker afsluiten met de kringloopkoningin om.

23 likes

Vandaag ik de Delvina en mijn vrouw de Tourist.

33 likes

Seiko quartz type 2 (0903) :smiley: De wijzerplaat blijft verrassend mooi .

22 likes

Danku! Ben er ook erg blij mee.
Helemaal juist, destijds voor de Gulfstream modellen top of the line wat uurwerk betreft. Die van jou was dan nog een tandje chiquer, alleen nog te overtreffen door de vol gouden uitvoering :wink:

1 like

De Gulfstream serie is echt mooi. De 14K of 18K versie vind je nauwelijks meer. Of tegen absurde prijs…
Veel draagplezier!

1 like

Gelukkig vind ik staal het mooist. Al denken verschillende verkopers met de stalen versie ook al “goud” in handen te hebben kwam ik tijdens mijn zoektocht achter. Geen onderhoudshistorie, gematteerde plexies, gebutste en gegraveerde kasten, evt met sporen van het openen van de achterzijde (wat dus niet kan! :sweat_smile:) en dan nog €150-€200 vragen.
Die van mij kwam volgens de verkoper rechtstreeks van zijn recent overleden vader, die er goed voor gezorgd heeft. Optisch lijkt dit te kloppen, onderhoudshistorie niet aantoonbaar. De overige inboedel stond ook op dat MPaccount, dus een gedeelte van het verhaal zat helaas voor de beste man goed.
Liep goed maar heb hem toch vrijwel direct laten reviseren, en de saaie keurige gladde zwarte band vervangen voor een nieuwe navy hagedis. Dat draagplezier zit dus voorlopig helemaal goed, tnx!

4 likes

Dondergod… flitsen…bakken regen een zwemmer dus :pleading_face:

36 likes

Prima Prim

29 likes

31 likes

Soms koop je een horloge vanwege een detail, zoals hier het font van de 12 en de 6…

32 likes

:ukraine:

30 likes

En - misschien een beetje vreemd - ik vind de verroeste wijzers ook erg mooi.

3 likes

Mooi! Een ondergewaardeerd merk, Prim. Een lange geschiedenis en hebben veel mooie dingen gemaakt. Maar ik ben biased, CZ als tweede thuisland hebbende. Ik moet er eens een paar meenemen volgende keer, kosten twee keer niks daar.

3 likes

Lijkt me goed idee :nerd_face:

Lichtbruin vintage leder niet te dik :+1:

:slightly_smiling_face:

31 likes

Chronograph foux van cimier.
Het horloge loopt als nieuw en dat is voor dit type “kermishorloge” toch best uniek.

32 likes