Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

F1 achteraf kijken maar wat een topprestatie van Max Verstappen voor de tweede keer wereldkampioen, in Japan en hier lekker een vintage Grand Seiko 6146-8000 om de pols.

33 likes

Toch weer een dag met deze Squale variant

33 likes

Ik vind deze band juist top’

1 like

Zo zo :ok_hand:
Zat er toch iets moois achter dat ouwe glaasje - gefeliciteerd met deze geslaagde opknapbeurt!

1 like

Fijne zondagavond vintage vrienden

33 likes

Gaaf ding en lekker gedragen dus gewoon lekker vaak en veel om de pols…

1 like

19 likes

Amper vintage Kinetic met op de achtergrond 200 jaar horlogerie…

Advertentie in Financial Times bij een interview met Musk :dizzy_face:

11 likes

Een Opel Rekord 1965 misschien? :thinking:

Opel Rekord?

Foto maken onder kunstlicht is niet zo’n goed idee, maar het is toch wel te zien dat ik vandaag deze SVEA om heb. Bij de Zweedse verkoper op de rikketik gekocht en waarschijnlijk ook een Scandinavisch merk.

Verder vandaag naar Rock around the Jukebox geweest in Rosmalen.

22 likes

Dichtbij, maar ik gaf al zeldzaam mee…:sunglasses:

2 likes

Opel Kapitän?

1 like

Lekker gedragen is ie zeker, werd overal gedragen, ook met veelvuldig hobbyen in de tuin. De beste man is allang overleden (te jong helaas) en het horloge heeft jaren in een lade gelegen. Toen ik met de horloge hobby begon heb ik 'm laten opknappen bij Wesselink en Vreeker. Zo zag ie eruit voordat ik 'm opstuurde:

18 likes

Nou ik vind hem erg mooi draag hem maar met volle trots want er zit een verhaal achter en thanks voor het delen… :+1: :+1:
Is wel mooi geworden na de restauratie… LEUK…

1 like

Opel Commodore denk ik

2 likes

Ik vind m ook heel mooi en mijn vrouw is blij dat ik het regelmatig draag. Schatting is dat ie van eind jaren 70 is. Voor die tijd was 37mm (ex kroon) een flink formaat en nu past ie prima om mijn 17,5cm pols.
Horloges met een verhaal zijn altijd het leukst.

3 likes

Ja en dan draagt het ook leuker en heb je respect voor hetgeen je draagt dat is zeker waar

1 like

Commodore GS/E?

1 like

Ja commodore GS/E

2 likes