Mondiaal naar de Maan
ll inderdaad, is/was in de vorige eeuw één van de modellen lijnen van Swatch. De ll komt vermoedelijk van call, want te gebruiken voor wake up call.
Jazeker, de muziekjes zijn de wektoon. Zo waren er bijv. Modellen met een tune van Jean-Michel Jarre, maar o.a. ook met nummer van Candy Dulfer.
Zijn eivormige loepjes die de tekstjes voor schakelstand (on & off) verduidelijken. Niet op alle modellen overigens, ik heb er ook één zonder dacht ik…fel rood en andere tune.
Heel knap vind ik ook dat alles over het ene lullige kroontje wordt bediend - en natuurlijk die prima waterdichtheid van Swatches!!
Ik vond het vanwege mijn tic voor muziek en wekker horloges destijds dus een hebbeding ja
Strakke combinatie van Citizen
Geweldig horloge dit
Gaaf zeg. Top kast!
Die is gaaf zeg!
Dank voor je compliment, ben er erg blij mee.
Letterlijk gaaf niet meer vrees ik, hij heeft wel flink wat gebruikspoortjes
Maar ik kan daar best mee leven gelukkig
Snap ik, wat een tof ding
Dankjewel
Dankjewel
Dank je G, ik vind vooral de combinatie met deze bracelet van Q&Q helemaal prima De periode daarvoor zat hij op rubber aanzienlijk minder comfy om mijn bescheiden polsjes
Altijd goed! Pontiac tijd, de juiste tijd
Inclusief band neigt dit naar perfectie
De Helsa voor vandaag. Hij was een beetje snel. Ik heb hem wat terug geschroefd dus morgen nog maar eens proberen of ie een beetje de tijd wil houden.
Ik heb wel een timegrapher maar zo’n penankertje geeft zulke storende geluiden dat de timegrapher er ook niks nee kan. Dus dan maar op de ouderwetse manier een tijd in de gaten houden.