Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

Na vandaag de hele dag een Lord Marvel 5740-8000 gedragen te hebben, een andere Lord Marvel 5740-8000…

Hier een verschil tussen twee stalen 5740-8000, die ik in bezit heb… (De rechtse is uiteraard een Marvel 36000 met het 5740C uurwerk, de andere heeft het langzamere uurwerk, 5740B (op 19800 beats).

19 likes

Bedankt.
Kwam toevallig op mijn pad , ik zocht een divette.
Er zijn op chrono24 een paar exemplaren, twee groene en een blauwe , de blauwe mist de originele kroon, maar blijft mooi.

NOS early 80’s Kelton Sprite

23 likes

Deze Kienzle moet ik nog eens beter bekijken. Misschien zit er nog wat leven in.

29 likes

25 likes

38 likes

31 likes

68???

1 like

Digitaal meesterwerk op zaterdag :yum:

23 likes

Vandaag een Josmar.

24 likes

Ja 68 stuks, maar de meeste is maar mode spul en heel wat vrouwenhorloges.

Ben ik nog niet wakker of is de plaat “uit lood”

2 likes

Goedemorgen,

Blijkbaar is deze in serie voor meerdere merken gemaakt, want ik heb ook nog deze twee die bijna hetzelfde zijn:

:ukraine:

17 likes

Vandaag weer eens meedoen met twee topics😁

35 likes

En ik zit nog te twijfelen tussen de Memovox of deze Blancpain…

[poll type=regular results=always public=true chartType=bar]

Le Coultre of Blancpain

• Le Coultre Memovox
  • Blancpain
    [/poll]
17 likes

24 likes

De LeCoultre Ford natuurlijk. En niet alleen omdat het model erg op die van mij lijkt

33 likes

Two of a kind. Beide uit 1971.

De rode Timex Bullseye is een Amerikaans model. Dit is af te leiden aan water resistent op de wijzerplaat. Tot ongeveer 1973 werd op Europese modellen nog waterproof gebruikt. Daarna werd pas overgestapt op water resistent.

Deze Kelton Blackjack is uiteraard de Franse uitgave van Timex. Beide modellen behoren tot de Sprite serie van Timex.

31 likes

Dankjewel voor jouw compliment. Heb jij het grotere caliber of deze?

1 like

Dit kleine doorleefde ding :heart_eyes:

31 likes