Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

Deze heb ik mee naar een stedentripje Berlijn:

30 likes

Bijzonder mooi model :ok_hand: veel plezier in Berlijn

Rondje Rotterdam Waterstad :blue_heart:

21 likes

Ja, de wijzerplaat zit dus aan de onderkant ook echt tegen de binnenste ring aangedrukt, dat is ook mooi, dan krijg je een soort laag. Hij moet wel een service hebben ooit, maar goed, dat zien we dan nog wel. En de originele band moet er nog op, die ligt nog thuis.

2 likes

Die band pas er nu toch perfect op. Ik heb ook een paar wijzerplaten met lagen echt jaren 60/70 :+1:

22 likes

Ja, ik heb exact dezelfde band maar dan ook met het Zenith logo op de sluiting. Die moet er nog op!

1 like

Gek maar een origineel bandje draagt op een of andere manier net iets lekkerder :wink:

2 likes

Deze topper voor mij vandaag!

18 likes

26 likes

De Seiko Chronometer vandaag!

20 likes

31 likes

Hele leuke! En lekker nostalgisch verantwoord op zomers perlon!

2 likes

Gave wijzerplaat met die stippen en groene lume!

1 like

Haha, dankjewel maar ik heb hem net een upgrade naar zwart ‘kroki’ leer gegeven :sunglasses:

31 likes

Bedankt.

Dat staat hem beter maar met de huidige temperaturen was die andere een verantwoord alternatief :wink:
Waar heb je die band van? Mooi reliëf.

1 like

Hier vandaag een Wolbrook Alarm.
Met zijn Ronda penankertje is het allemaal iets simpeler uitgevoerd dan een Seiko Bell-Matic, maar het idee is hetzelfde :sweat_smile:.

27 likes

Hmmm. Verantwoord niet helemaal, dit soort kunststof bandjes - althans die vintage die ik ken - hebben de nare eigenschap juist bij warm weer/zweten de kastdeksels aan te vreten in dat ‘leuke’ patroon. De daarbij ontstane littekens zijn vrijwel niet meer weg te krijgen - en weer vaak reden van verdwenen serienummers na ijverig polijstwerk. Dus… al vind ik ze heerlijk comfortabel, fotogeniek en makkelijk - echt om te dragen toch maar niet :thinking:

2 likes

Lang niet in dit draadje gepost, maar vandaag deze vrij zeldzame topper om de pols gehad!

35 likes