Datum zet ik maar zelden goed bij vintage horloges. Hooguit als ik maar 1 of 2 dagen vooruit hoef.
Overigens zijn er ook de nodige vintage horloges waarbij je de datum kunt verzetten door heen- en weer te draaien tussen net vóór en net na 12 uur. De datum draait wel mee vooruit, maar niet mee terug. Scheelt toch weer een stuk draaien. Hoe ver je terug moet over de 12 verschilt per uurwerk.
Een kapot horloge zul je mij dan weer niet mee zien lopen. Ik kijk er namelijk wel degelijk op hoe laat het is.
Ehmm, niet echt. Zelfs geen stilstaande horloges. Alles moet het doen anders kun je net zo goed een kettinkje dragen…
Leuk! Er verschijnen steeds meer Bulers in het wild
Vandaag draag ik de Ofsi. Leuke open galerie bezocht in Nijmegen. hoort wel een mooi horloge bij vind ik
Doe ik al jaren… de tijd staat goed op mn smartwatch, in mn auto, laptop, op de oven en niet te vergeten mn mobiel.
Erg mooi horloge! Doet me denken aan mijn Oris Big Crown Pointer Date.
Dank, ik denk eerlijk gezegd dat dat ook een afgeleide ervan is. Meeliften op andermans succes?
Dat is interessant. Kun je daar niets mee kapot maken?
Nee, daar kun je niets mee kapot maken, dat is alleen met datumsnelverzetsystemen.
Was dat geen Ford ?
Ford badkuip zo te zien.
Taunus 17M, denk ik
Hilarisch