Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

Ja klopt zit een soort verticaal geborsteld patroon op de plaat :slightly_smiling_face: Op de foto lijkt het schuin te lopen.

1 like

Stop de tijd. Ik heb eindelijk vakantie.

29 likes

Deze Rus vandaag!

26 likes

zo die is mooi, dat verdient een fanfare van de engeltjes
:

3 likes

Geniet er lekker van :+1:t2:

3 likes

zoals @guapo ook een fanfare van de engeltjes. zeer mooi

4 likes

18 likes

Die komt me bekend voor :sweat_smile:

Grappige is, is dat dit één van goedkopere horloges is maar wel de meeste likes ontvangt :+1:t2:

5 likes

Longines stemvork.

23 likes

22 likes

Vandaag nog even de KingSeiko 5256 1975-8000

20 likes

30 likes

Dank je Don

En voor vanavond nog even een bont skin divertje voor mijn Timex weekend :sunglasses:

23 likes

Ha, ja jij hebt de dubbelganger he! En ja, het is maar een goedkoop horloge, maar qua design, zeker vanuit de gedachte dat het in de donkere jaren 50-60, de tijd van Chroesjtsjov, geproduceerd is, vind ik hem opmerkelijk frivool!

2 likes

Okay voor de avond :hugs:

20 likes

Yessssss! Vandaag op de mat, het bandje wat volgens mij het allerbeste past bij deze klassieke racing chrono, een rallybandje in 19mm taperend naar 16mm, rode accentjes en uitgevoerd in heerlijk ruikend, natuurlijk gelooid paardenleder, zowel boven als onder met ertussen een leather re-enforcement laag zoals ook Hermès dat toepast op hun bandjes.

Puik werk van @slls

36 likes

En met een Stoppmeister dan nog. Prachtmodel, met voorsprong mooiste ruhla vind ik :smile: vaak naar gezocht, maar zo goed als alle vindbare hebben het saaiere opschrift.

1 like

Deze misschien? Aanbieder heb ik al een keer succesvol wat van gekocht.

1 like

Fraai!

1 like