Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

Als de grijze lucht net zo’n fonkel had als deze grijze plaat, dan ook was het buiten een stuk mooier.

22 likes

29 likes

lastig met afspraken

Nee hoor. De tijd is overal. Klokje in de auto, laptop, tv box, oven, mobiel, …, en op mijn Garmin die om de andere pols hangt. :laughing:

2 likes

Een vleugje patina…

:ukraine:

27 likes

Mijn Immersion black weer eens opgedoken uit de doos :nerd_face:

Super goed afleesbaar vond ik deze hackable met zijn trendy vlaggenbezel destijds, zeker vergeleken met de chronografen en duikers van dit Italiaanse merk. Spotte hem net op chrono 24 in quartz, veel te jong geschat want volgens mij toen een serie van 'n negentiger jaren start up. In de mijne draait een high beat Zwitsers werkje, nog nooit opengemaakt. Misschien toch eens…

20 likes

38 likes

Lang leve aquastar!
vandaag de stalen '63

27 likes

Die heb ik ook :wink:

1 like

De Pontiac Hydraulica weer in blakende welstand na onderhoud van Andre @ vouwfietser. Bedankt weer !!!

26 likes

24 likes

Leuk. Werken de bolletjes?

Ik heb ook zo’n horloge. Ik vind hem erg mooi, al heb ik 'm eigenlijk bijna nooit om.

PSX_20221122_183008

34 likes

15 likes

Jazeker :grin:

1 like

Mijn laatste aankoop en hij wordt steeds fijner. Ik kwam er achter dat er hetzelfde uurwerk in zit als in de LLD.

20 likes

De acryl glaasjes van de beider vintages weer eens onder handen genomen met Polywatch. :ok_hand:

33 likes

Super horloge :star_struck:

1 like

Dankjewel :pray:

Mooi duo :ok_hand: mijn stem op de omega wellicht niet voldoende geweest om op een ere plaats te komen ?

1 like