Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

Wat een diepte! Leuke!

1 like

Goed weekend!

32 likes

Rondje met een hele vette Eterna & het lijkt of de koeien langs het fietspad dachten dat het een display voor een E-bike was om mijn pols :grin:

31 likes

We duiken het weekend in :wink:

29 likes

29 likes

31 likes

Hahaha met jouw avatar had ik inderdaad misschien wel een reactie verwacht op het oud hollandsch :wink::crazy_face:

:rofl::rofl:

2 likes

23 likes

Fijn weekend mensen!

38 likes

Ja, dat is een eerbetoon aan mijn verre voorouders. Foto is gemaakt in 1887. :sunglasses:

1 like

En het vintage-bal is weer geopend :smiley:

31 likes

Zwemmer Dans Son Jus D’origine :wink:

33 likes

Ha… de upload mislukte, zie dat nu pas Patrick :see_no_evil:.
Deze post maar verwijderd, voegt niets meer toe.
Vandaag heb ik deze om.

26 likes

Dat bandje Pierre, is dat het originele of tenminste dan tijdcorrect?
Het ziet eruit als rubber maar dan niet meer zoals hedendaags. Gaaf hoor.

3 likes

Ik ken het als bandjes van voor de oorlog - vroeg kunststof en vooral handig bij vaste lugs…

28 likes

Wat voor materiaal zou dat zijn. Je verwacht van het moderne rubber en silicone bandjes niet zo’n lange levensduur, dat verdroogd en gaat verkruimelen.

Handig inderdaad met die metalen sluitinkjes bij de lugs

2 likes

11 likes

Tja, ze ziet ze ook niet echt veel deze oldies - en meestal zijn ze keihard. Ik heb er in dertig jaar twee of drie gevonden - eentje op een veertiger jaren Oris. Maar bij ‘modern’ kunststof heb ik ook af en toe eentje zonder problemen - Swatch, Casio en Seiko zijn vlg mij de grootste vervuilers.
Ik begreep overigens pas van iemand dat ze juist door te dragen de gewenste soepelheid behouden … anti-verzamelaars dus :grimacing:

5 likes

Regenbogen weer…

29 likes