Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

Dankjewel

Lang geleden dat ik deze nog eens aan had.
Seiko 5 calendar.

20 likes

Valt mee. Anderhalve maand tot de overdracht ongeveer, en we moeten nog heeeeel veel opruimen in de tussentijd :sweat_smile:
En nog even afwachten wanneer de overdracht van ons “oude” huis gaat zijn, en wanneer we daar dus uit moeten.

2 likes

@Loderoelofs heel gaaf!!!

Voor mij de Girard Perregaux Olympico uit 1976 met Valjoux 236

30 likes

Dankjewel

En damnn wat een knappert die GP

1 like

Oh dat is een erg nette termijn, dus weinig tijd om over de verbazing van de hoeveelheid verzamelde bezittingen heen te komen :grin:
Dozen nummering en lijsten enzo. En oh hadikdatooknogenwatisdatdaninhelemaalsnaam.
:upside_down_face:suc6!

1 like

Geweldig gaaf horloge!! Gefeliciteerd Martijn.

1 like

30 likes

Hahaha, nou inderdaad :rofl::rofl: waaromhebikdatinvredesnaambewaard

1 like

Invicta Savoy met een mooie bordeauxrood wijzerplaat :star_struck:

24 likes

Met een beetje rust en een bergeon vorkje (fine tip) is het dan toch gelukt om de band te wisselen. M’n Eterna zit nu op een leuke SLLS band.

Wat een krengen… die " female spring bars". De lichtelijk verbogen kastpoot hielp ook niet echt :sweat_smile:.

Maargoed.

Van dit:

Naar dit:

28 likes

Vandaag draag ik met trots mijn favoriete vintage chronograaf. Een half jaartje geleden heb ik met de kroon tegen de muur gelopen en vanaf toen liep hij te snel. Via een vriend breng ik normaal mijn horloges naar een 85 jarige horlogemaker maar deze heeft da laatste tijd last van zijn geheugen en ogen.
Dus moest ik zelf maar aan de gang.

Het gehele uurwerk eruit genomen en de balans gedemonteerd. Effe laten hangen zodat hij niet meer aan elkaar plakte en weer gemonteerd. Werkt weer perfect :+1:best spannend dit voor de eerste keer doen.

Kast en uuurwerk Bovet gegraveerd

25 likes

Testen na service beurt voor @Proenski

Een uurwerk van top kwaliteit: AS 2063

Natuurlijk hoe kan het anders in een Leijona

30 likes

Ik kon vandaag niet kiezen tussen een Seamaster of Genève :crazy_face:

27 likes

Kan hem helaas niet dragen, maar ik kijk er vandaag graag naar

18 likes

Niet moeders mooiste, maar hij loopt gewoon probleemloos, dus heeft ie ook recht op draagtijd:

:ukraine:

22 likes

24 likes

Vandaag de onbekende Sicura als reiswijzer om de linkerpols :nerd_face:

27 likes

Zo had bij een verhuizing eens dat ik een apart zoldertje met nog wat dozen opging voor de volgende verhuizing en gewoon een doos vol met schoenen ontdekte die niemand had gemist.
:rofl:

3 likes

Niet bepaald een dagelijks iets…maar soms moet het even. :ok_hand:

44 likes