Dankjewel
Valt mee. Anderhalve maand tot de overdracht ongeveer, en we moeten nog heeeeel veel opruimen in de tussentijd
En nog even afwachten wanneer de overdracht van ons “oude” huis gaat zijn, en wanneer we daar dus uit moeten.
Dankjewel
En damnn wat een knappert die GP
Oh dat is een erg nette termijn, dus weinig tijd om over de verbazing van de hoeveelheid verzamelde bezittingen heen te komen
Dozen nummering en lijsten enzo. En oh hadikdatooknogenwatisdatdaninhelemaalsnaam.
suc6!
Geweldig gaaf horloge!! Gefeliciteerd Martijn.
Hahaha, nou inderdaad waaromhebikdatinvredesnaambewaard
Met een beetje rust en een bergeon vorkje (fine tip) is het dan toch gelukt om de band te wisselen. M’n Eterna zit nu op een leuke SLLS band.
Wat een krengen… die " female spring bars". De lichtelijk verbogen kastpoot hielp ook niet echt

Maargoed.
Van dit:
Naar dit:
Vandaag draag ik met trots mijn favoriete vintage chronograaf. Een half jaartje geleden heb ik met de kroon tegen de muur gelopen en vanaf toen liep hij te snel. Via een vriend breng ik normaal mijn horloges naar een 85 jarige horlogemaker maar deze heeft da laatste tijd last van zijn geheugen en ogen.
Dus moest ik zelf maar aan de gang.
Het gehele uurwerk eruit genomen en de balans gedemonteerd. Effe laten hangen zodat hij niet meer aan elkaar plakte en weer gemonteerd. Werkt weer perfect

Kast en uuurwerk Bovet gegraveerd
Testen na service beurt voor @Proenski
Een uurwerk van top kwaliteit: AS 2063
Natuurlijk hoe kan het anders in een Leijona
Zo had bij een verhuizing eens dat ik een apart zoldertje met nog wat dozen opging voor de volgende verhuizing en gewoon een doos vol met schoenen ontdekte die niemand had gemist.