wow die is mooi zeg, prachtige plaat en die lugs, een echte beauty.
de avondwissel naar een hoogbejaarde longines die nog nagekeken moet worden. Even testen wat ie doet om de pols want op het machientje was het gene vette en dan morgen revisie-tijd. De afgelopen 3 weken niets gedaan door de griep dus we kijken er wel erg naar uit om weer eens een revisietje te doen.
Veel sleutelplezier morgen, ben benieuwd wat je allemaal tegen gaat komen!
zal ik het op foto zetten?
Goed idee.
Zover ben ik niet ,probeer wel zover mogelijk ,wat piket paaltjes in de King reeks te verzamelen .De 5256 -8000 wil ik b.v. nog een keer hebben (lastig en natuurlijk prijzig .)Overigens sommige evenaren de moderne Grand Seiko ook wel denk ik.
Dat is altijd leuk/leerzaam!
Ik hou het ook redelijk beperkt hoor, maar de -7040/7041 kastvorm vind ik gewoon heel erg mooi.
Heb nog 2 KSen de opknapbak liggen, maar daar moet ik nog wat moed voor verzamelen:
dan volgt er morgen een revisietopicje ipv een wat dragen we vandaag fotootje
oh man die blauwe is mooi!!! Blauw blauw blauw ik hou van blauw. oh kijk dat rijmt nog; ja die blauwe is echt cool. Ff laten zien als je er mee klaar bent he!
Ja is ook een aparte, een KS Vanac, glas als een geslepen edelsteen, heb de originele stalen band ook nog maar die is gebroken.
Als ik eraan begin zal ik ook een fotoreportage maken
Nu eerst nog aan deze bezig:
Mee eens - haast net zo erg als de vele geheel fout gelopen ‘herstellingen’
oh oh oh breek me de mond niet open
…maar met een goed bewaarde niello
die zie ik niet. Wel antiqued zilver.