Iedereen bedankt voor de steun. Doet een mens goed!
@Sivari Ook beterschap gewenst.
Vandaag dit relikwie uit de late jaren zeventig, de Seiko Alarm Quartz
Iedereen bedankt voor de steun. Doet een mens goed!
@Sivari Ook beterschap gewenst.
Vandaag dit relikwie uit de late jaren zeventig, de Seiko Alarm Quartz
Balen maar met de feestdagen dan wel weer opgeknapt dankzij drie x daags een ander vitamine H om
Haha, precies!
@domega: Je hebt wel eens slechtere ideeën gehad. Ik doe gewoon mee!
Vitamine H in de vorm van een Seiko Bell-Matic…
Een voor mij beetje speciale #vintagefriday post voor de feestdagen.
‘Mijn’ Omega Geneve was van mij opa. Als de horloge liefhebben in de familie, heeft mijn vader hem aan mij doorgegeven,
Toen ik onlangs door een aantal oude fotoalbums bladerde (voor heel wat anders), scheen op een van de pagina een herkenbare sunburst dial naar me.
Het was een foto van een jonge @amsterdamwatchnerd met mijn opa, die de lolbroek uithing door een deel van een kerstman pak te dragen. Volgens bijschrift op de foto is dit kerstmis 1979.
Best apart hoe zo’n ‘vintage’ horloge ineens een uniek en persoonlijk ‘verhaal’ krijgt, en een directe connectie naar tijden en mensen die er niet meer zijn.
In de kerstsfeer van dat moment lang geleden met mijn opa, wens ik jou en je dierbaren fijne feestdagen!
Leuk verhaal zeker zo net voor de Kerst dat maakt de Omega nog VEEL specialer en leuk dat je erachter gekomen bent , geniet maar nog meer van dit speciale horloge en fijne Kerstdagen gewenst.
En ik zou hem maar lekker beide dagen dragen als dankbaarheid en nagedachtenis aan opa…
Deze moet nog even test draaien. Maar doet het best prima! Loopt nu met een amplitude tussen 265° en 280° afhankelijk van de positie en met originele veer. Niet slecht voor een Seiko van meer dan 60 jaar oud…
En het is echt een “straf” om deze te moeten dragen