Zie hierboven @Lexaf
Vandaag maar weer de jumphour met een Baumgartner 582.
Dit model zie je met verschillende namen ipv Piper.
Ziet er goed uit Tim Ik ben benieuwd wat je tegen bent gekomen
Mooie aanzet tot piepan …
Genoeg
Naast gewone service een aantal zaken die niet goed waren, meeste heb ik kunnen herstellen, maar moet 1 onderdeel vervangen.
Dan ook nog iets wat ik zelf niet goed gemonteerd had, maar dat gebeurt wel vaker als ik voor het eerst een onbekend uurwerk open heb
Ik moet volgende week nog een onderdeeltje en een potje Lubeta V105 halen voor de wisselaar in de automaatmodule te smeren en dan zou hij klaar moeten zijn. Voor nu is het dus een handopwinder…
Dat is een mooie Friso!
Hele leuke Harry, mooie band erom
Dat zal niet gauw gebeuren, want dit modelletje is, schat ik, toch al gauw zo’n 30 of meer jaartjes oud. Vond 'm ooit bij een antiekwinkeltje. Leuk ding, dus ik heb 'm opgeknapt en hij mocht in de collectie blijven wonen. Ik verkoop bijna nooit horloges maar enige tijd later heb ik deze aan @Roedolf verkocht omdat ie 'm zo mooi vond. Leuk om te lezen dat ie het nog steeds goed doet.
Ach ja, een pie pan, zou wel eend mooi zijn
Dank gelukje mee gehad. Via veiling op de kop kunnen tikken al weer even geleden. Volledig geserviced en loopt als een zonnetje.
Dat is ook geen straf
De stalen versie inmiddels in de revisie gehad, bleek een probleem met de balans te zijn, en een loszittende Diafix veer. Is dus weer allemaal hersteld. Maar ik zal nooit echt fan worden van herstelwerkzaamheden aan de balans…
Deze NA is in een paar dagen van redial naar een zeldzame, en originele schoonheid gegaan.
Deze blijft tot het eind
Uiteraard …proficiat