Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX

Zie hierboven @Lexaf

1 like

@Lexaf en @Roedolf Mochten jullie ooit zo eentje tegenkomen dan hoor ik dit graag van jullie.

2 likes

24 likes

De middagwissel is weer in de optie, deze oude Gigandet mee shoppen. :slightly_smiling_face:

24 likes

Vandaag maar weer de jumphour met een Baumgartner 582.
Dit model zie je met verschillende namen ipv Piper.

26 likes

Ziet er goed uit Tim :ok_hand: Ik ben benieuwd wat je tegen bent gekomen

1 like

Voor de avond:

33 likes

Avondwissel :grinning:

32 likes

datum was teveel moeite :sweat_smile:

32 likes

Eerder vandaag :grinning:

26 likes

Mooie aanzet tot piepan … :ok_hand:

1 like

Genoeg :see_no_evil:
Naast gewone service een aantal zaken die niet goed waren, meeste heb ik kunnen herstellen, maar moet 1 onderdeel vervangen.
Dan ook nog iets wat ik zelf niet goed gemonteerd had, maar dat gebeurt wel vaker als ik voor het eerst een onbekend uurwerk open heb :rofl:

Ik moet volgende week nog een onderdeeltje en een potje Lubeta V105 halen voor de wisselaar in de automaatmodule te smeren en dan zou hij klaar moeten zijn. Voor nu is het dus een handopwinder…

5 likes

Dat is een mooie Friso! :star_struck:

1 like

Hele leuke Harry, mooie band erom :ok_hand:

1 like

Universal Genève Ferrovie dello Stato helemaal in zijn element in het spoorwegmuseum!

24 likes

image
Dat zal niet gauw gebeuren, want dit modelletje is, schat ik, toch al gauw zo’n 30 of meer jaartjes oud. Vond 'm ooit bij een antiekwinkeltje. Leuk ding, dus ik heb 'm opgeknapt en hij mocht in de collectie blijven wonen. Ik verkoop bijna nooit horloges maar enige tijd later heb ik deze aan @Roedolf verkocht omdat ie 'm zo mooi vond. Leuk om te lezen dat ie het nog steeds goed doet.

18 likes

Ach ja, een pie pan, zou wel eend mooi zijn :smiling_face_with_three_hearts:

Dank :blush: gelukje mee gehad. Via veiling op de kop kunnen tikken al weer even geleden. Volledig geserviced en loopt als een zonnetje.

Dat is ook geen straf :wink:

2 likes

De stalen versie inmiddels in de revisie gehad, bleek een probleem met de balans te zijn, en een loszittende Diafix veer. Is dus weer allemaal hersteld. Maar ik zal nooit echt fan worden van herstelwerkzaamheden aan de balans…

22 likes

Deze NA is in een paar dagen van redial naar een zeldzame, en originele schoonheid gegaan.

Deze blijft tot het eind :saxophone:

32 likes

Uiteraard …proficiat :ok_hand:

1 like