Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX

Serial plaatst het horloge in 1940. Komt overeen met de folder en de 75th anniversary model aanduiding in de doos. Heb ineens van de gelegenheid gebruik gemaakt om de folder in te scannen zodat ie niet meer uit het plastiekje moet om te bekijken, is nogal fragiel

1 like

Een beetje een cross-post… Deze bejaarde Neo met cilindergangwerk…

25 likes

Blijft een top handwinder :heart_eyes:

Leuk ding maar ik zou er wel een mooie leren band of mesh opzetten. Rubber vind ik toch meer voor duikers of andere sportieve modellen.

1 like

Doe IK :smiling_face:

1 like

Deze is ook van de Rikketik afkomstig. Met een AS 1700.
Ik ben de laatste tijd veel bezig geweest met heel oude uurwerkjes. Dan is datum en automaat weer wat meer werk.

25 likes

Ook Rikketik. Met Eta 2452

25 likes

Rikketik aanwinst uit de grabbelbak.
Cristal Watch.

25 likes

Goedemorgen,

Mooie dag allemaal!!:watch:

32 likes

De luxe Indus

23 likes

Foto is van een paar dagen geleden, maar ik heb hem sinds ik hem onlangs bemachtigde, bijna elke dag om. Uit 1973, ik vind hem echt stunning. Mooi klein, maar zo bijzonder. Misschien wel m’n mooiste horloge…

21 likes

Eentje met normale slijtage :relieved:

27 likes

Zo dat gaat weer lekker snel gelukkig :ok_hand:sommige dingen vragen wat aanpassing maar we kunnen weer vooruit :hugs:
Dank aan de sponsor en de IT voor de upgrade!

20 likes

Goedemorgen, deze vandaag:

Fijne vintagedag allen.

23 likes

Elke keer als ik deze Omega voorbij zie komen denk ik WOW :star_struck:.

1 like

31 likes

vandaag 1 van de mainliners. Na alle 3 een keer gepast te hebben, voor de zwarte mainliner gekozen. Zit enorm comfortabel rond de pols en wat mij betreft zijn tijd - 1941-1944 - ver vooruit. De witte en de zwarte zijn gewone mainliners, die er tussenin is het model mainliner professional

37 likes

Komt goed, daar twijfel ik niet aan.

19 likes

Heel erg mooi!