Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX

Goedenavond iedereen.

28 likes

28 likes

Iconisch die Wittnauer :+1:t2:

1 like

Net zoals sommige JLC’s Master Quartz, die eens op de operatietafel moeten :wink:

1 like

Mmmh - vind ik mooier, maar voor mij persoonlijk minder iconisch dan zo’n vroege LED. Jeugdherinneringen zijn zo bepalend voor verzamelaars…:innocent:

3 likes

Yes! Ik snap je helemaal. Ik heb sommige horloges (meerdere modellen) om die reden in 3-voud, of dubbel…

Oh en die led’s zijn echt messcherp…

3 likes

Exact…bijvoorbeeld een Tissot LED horloge…zien was vroeger direct kopen, en al leiden ze natuurlijk al jaren het leven van een gemummificeerde tijdmachine - ik blijf ze fantastisch vinden. Van één model inderdaad 3 exemplaren :relieved:

3 likes

Oh ja de Tissot LED, ik heb er 1, esthetisch in een prachtstaat, op zijn orginele band en al maaaaaaaaar helaas dood.
Wat dan weer een uurwerkkundige tragedie is, daarom zit hij netjes in een map te wachten op een donor.

24 likes

Dat is een hele knappe :heart_eyes:

1 like

Ik heb er nog wel zo eentje

18 likes

Die dus… 3 dienstweigeraars hier :wink:

2 likes

Niet te fixen??

1 like

Vast wel - er zijn (niet) hier dan wel daar tovenaars… En vooral nieuwe werkjes die in Duitsland worden geleverd… Zelfs mijn oude Sinclair schijnt te kunnen refurbished, maar of dat het nu echt is…kweenie :thinking:

1 like

Die is lekker zeg :ok_hand:

1 like

20 likes

27 likes

Als wij meeten neem je ze maar mee, dan kijken we ff…

1 like

Haat liefde horloges…

20 likes

Vandaag weer een Seikomatic-P, maar nu een mooie met blauwe wijzerplaat…

22 likes

Ze zijn idd heerlijke modellen uit de avontuurlijke jaren der horlogerie.

De mijne is wel heel erg toast.
Vriend van mij in Engeland die toch wel behoorlijk wat kunde heeft op het gebied van led en digi heeft er naar gekeken. En helaas.

3 likes