Goedenavond iedereen.
Iconisch die Wittnauer
Net zoals sommige JLC’s Master Quartz, die eens op de operatietafel moeten
Mmmh - vind ik mooier, maar voor mij persoonlijk minder iconisch dan zo’n vroege LED. Jeugdherinneringen zijn zo bepalend voor verzamelaars…
Yes! Ik snap je helemaal. Ik heb sommige horloges (meerdere modellen) om die reden in 3-voud, of dubbel…
Oh en die led’s zijn echt messcherp…
Exact…bijvoorbeeld een Tissot LED horloge…zien was vroeger direct kopen, en al leiden ze natuurlijk al jaren het leven van een gemummificeerde tijdmachine - ik blijf ze fantastisch vinden. Van één model inderdaad 3 exemplaren
Oh ja de Tissot LED, ik heb er 1, esthetisch in een prachtstaat, op zijn orginele band en al maaaaaaaaar helaas dood.
Wat dan weer een uurwerkkundige tragedie is, daarom zit hij netjes in een map te wachten op een donor.
Dat is een hele knappe
Die dus… 3 dienstweigeraars hier
Niet te fixen??
Vast wel - er zijn (niet) hier dan wel daar tovenaars… En vooral nieuwe werkjes die in Duitsland worden geleverd… Zelfs mijn oude Sinclair schijnt te kunnen refurbished, maar of dat het nu echt is…kweenie
Die is lekker zeg
Als wij meeten neem je ze maar mee, dan kijken we ff…
Ze zijn idd heerlijke modellen uit de avontuurlijke jaren der horlogerie.
De mijne is wel heel erg toast.
Vriend van mij in Engeland die toch wel behoorlijk wat kunde heeft op het gebied van led en digi heeft er naar gekeken. En helaas.