Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX

31 likes

Goedemiddag iedereen.
Net binnen; Een originele Seiko Laurel
De eerste polshorloges die door Seiko gemaakt werden.

36 likes

Mooi stuk geschiedenis, gefeliciteerd!

1 like

Dank Harry :+1:

Ook leuk :smiley:

Mag er ook zijn, zeker geschiedkundig :+1:

2 likes

Gaaf :star_struck:
Gefeliciteerd!

1 like

Heerlijk. Perfecte datejust

1 like

31 likes

Wel apart gevoel om je horloge zo van je pols te voelen glijden, gelukkig bleef hij in mijn mouw hangen. Pushpin stuk, meteen maar een ‘gezocht’ geplaatst want slecht te vinden.

Nu kan ik er zo naar kijken.

31 likes

Gelukkig blijven hangen in je mouw :crossed_fingers:

Ik denk dat nagenoeg elke juwelier, bakkenvol met pushpins heeft, in elke denkbare maat.
Voor nog geen tientje zetten ze hem voor je erin.

30 likes

In de cathedraal van Worchester mocht je niet fotograferen…toch maar even gedaan… :smiley:

30 likes

Proficiat met deze speciale S :ok_hand:eiko !

1 like

Hele mooie JLC ! :ok_hand:

Terug op de originele band en gesp

26 likes

Voor dat geld koop je zelf een setje. Bandenwissels zou ik echt altijd zelf doen of het moet wel een heel erg lastige aansluiting zijn.

1 like

Vandaag eindelijk een nieuw NOS uurwerkje binnen voor de Superman!

En dus weer om de pols :slight_smile:

41 likes

Als je zegt dat het voor HF is mag het wel. :rofl: Mooie foto’s van een prachtig horloge. Zo te zien heb je een hele voorraad meegenomen voor onderweg.

2 likes

Ik stel de vraag hier eerst maar even, het lichtblauwe deel levert in mijn ervaring bijna nooit wat op.

Ik ben op zoek naar een goudkleurig clipje zoals dit op een mesh band zit, in 15mm, wie oh wie heeft zoiets in zijn/ haar rommelbak?

1 like

Dank je Jan,Ik heb er nu voor het eerst 8 mee…Overigens in die stad (100000 inwoners )redelijk veel juweliers gezien met uitgebreide collecties horloges in de etalage ,ook met de de nodige Rolexen nieuw en gebruikt ,verrassend . Prijsniveau Seiko’s (waar ik enig zicht op heb ) zelfde als in Nederland …

2 likes