Goedemiddag iedereen.
Net binnen; Een originele Seiko Laurel
De eerste polshorloges die door Seiko gemaakt werden.
Mooi stuk geschiedenis, gefeliciteerd!
Dank Harry
Ook leuk
Mag er ook zijn, zeker geschiedkundig
Gaaf
Gefeliciteerd!
Heerlijk. Perfecte datejust
Wel apart gevoel om je horloge zo van je pols te voelen glijden, gelukkig bleef hij in mijn mouw hangen. Pushpin stuk, meteen maar een ‘gezocht’ geplaatst want slecht te vinden.
Nu kan ik er zo naar kijken.
Gelukkig blijven hangen in je mouw
Ik denk dat nagenoeg elke juwelier, bakkenvol met pushpins heeft, in elke denkbare maat.
Voor nog geen tientje zetten ze hem voor je erin.
Proficiat met deze speciale S eiko !
Hele mooie JLC !
Voor dat geld koop je zelf een setje. Bandenwissels zou ik echt altijd zelf doen of het moet wel een heel erg lastige aansluiting zijn.
Als je zegt dat het voor HF is mag het wel. Mooie foto’s van een prachtig horloge. Zo te zien heb je een hele voorraad meegenomen voor onderweg.
Ik stel de vraag hier eerst maar even, het lichtblauwe deel levert in mijn ervaring bijna nooit wat op.
Ik ben op zoek naar een goudkleurig clipje zoals dit op een mesh band zit, in 15mm, wie oh wie heeft zoiets in zijn/ haar rommelbak?
Dank je Jan,Ik heb er nu voor het eerst 8 mee…Overigens in die stad (100000 inwoners )redelijk veel juweliers gezien met uitgebreide collecties horloges in de etalage ,ook met de de nodige Rolexen nieuw en gebruikt ,verrassend . Prijsniveau Seiko’s (waar ik enig zicht op heb ) zelfde als in Nederland …