Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX

29 likes

Heerlijke herfstkleuren met deze Candino Diver with a twist…… het extra wijzertje is namelijk geen GMT tweede tijdzone maar de wektijd die het A.Schild wekkeruurwerkje vrolijk laat buzzen!

32 likes

Fraaie Leijona, :ok_hand:Jeroen !

1 like

Vandaag met de Navigator Timer op pad…

31 likes

38 likes

De grote blauwe vandaag.

38 likes

Goedemorgen!

31 likes

25 likes

26 likes

30 likes

Vandaag vond ik het tijd voor de Poljot terwijl ik wacht op de bezorger met mijn nieuwe Vostoks om een mooie foto te maken voor Vostok Friday.

23 likes

Goedemorgen,

Mooie dag iedereen!!:watch:

22 likes

Crosspostje :wave:t2:

23 likes

It’s a rainy day So :yum:

… moet er tegen kunnen

24 likes

Ziek thuis, dus maar even wat ouds opgesnord :face_with_thermometer::face_with_thermometer:

37 likes

Oud maar chique! Beterschap.

1 like

Gisterenavond nog even naar van de Gevel geweest om een nieuwe opwindveer te scoren.
De rest van het uurwerk had ik al gedaan.
Wist je trouwens dat een Lorsa 238a en een FE 233 als twee druppels water op elkaar lijken.
Ik dacht even een veertrommel van een FE er in te zetten omdat ik in eerste instantie dacht dat het een FE uurwerkje was.
Maar deze Helicon loopt weer erg mooi nu.

28 likes

Proficiat ,mooi horloge ! :ok_hand:

1 like

Dank je :pray:
Virusje is een ongeplande aanwinst van de Rikketik denk ik :grimacing::biohazard::biohazard:

4 likes

Oeh die aanwinst zou ik de volgende keer aan me voorbij laten gaan als ik jou was :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Beterschap Wilko! Nu heb je in ieder geval tijd om de projectenbak leeg te maken :sweat_smile:

3 likes