Deze is werkelijk een minuut geleden bij me bezorgd met de pakketdienst (Ja, dus ook op zondag, wat me nogal verbaasde). Maar ik ben heel erg blij met deze NA, een Tissot Seastar. Het horloge is in vrij goede staat en loopt redelijk goed.
Bedankt, ik ben er helemaal blij mee. Toch vintage weer een beetje herontdekt met dit horloge.
Droegen ze vroeger horloges ondersteboven
Best lastig om de tijd af te lezen
Sodeju, is dat een driedubbeldik kroon?
Lekkere bling hoor
Gelukkig wel. Dan heb je tenminste houvast
Behoorlijk bling ja
Wat die teveel heeft komt mijn Lanco weer tekort
Degene die jarenlang mijn reparaties deed vijlde soms groefjes in zo’n kroon - herkent iemand dat nog in deze tijd van reparatie door vervanging (en dus niet alleen de grote merken)???
Hahaha ja ik heb er ook een aantal gehad waarbij de kroon gewoon met een mesje ingesneden was
Proficiat met je nieuwe Seastar mooie opgelegde cijfers ,gave foto’s mee te maken …
Mooi wafel patroon zeg ……een gaaf oudje welk merk is het ?
Als nieuw deze wedergeboorte !
Als ik 1 merk zou moeten kiezen dan zou Seiko heel hoog op het lijstje staan. Heel veel fraais te vinden in de vintage hoek maar ook uit de hedendaagse modellen is veel te kiezen.
Precies daarmee ben ik ook mee bezig. Ruim anderhalf uur het kastje en het glaasje zitten te poetsen, en dat oogt toch net wat beter! Er zat behoorlijk wat rotzooi op de kast en op het glaasje.
De wijzerplaat van deze heeft nauwelijks iets geleden, net het serienummer nagetrokken, is van 1957. Het uurwerkje (27B-1) loopt nog met een amplitude van 293° dus daar doe ik nog even niets aan, al zal ik hem toch wel eens een beurtje geven. Eerst maar eens lekker genieten van deze Tissot.
En ook meteen even op een leren bandje gezet. Draagt toch net wat fijner en ziet er ook beter uit!