Welke vintage draag je vandaag? Deel XV

Mooi :+1:t2:

wat is het “haat” gedeelte dan? :upside_down_face:

Int. vrouwendag So een gepaste Art Deco Lanco :yum:

29 likes

Ik zoek een high dome van 29,0 mm. Dus maat 290

is vooral dat ik ze (sinds de nieuwe cellen) veel moet bewegen/laden omdat ze ‘dood’ zijn zodra ze de reserve op hebben gebruikt. En dat betekent regelmatig dragen terwijl ik liefst veel wissel.
Design vind ik - zeker van deze serie - wel weer super, dus…(ps die rechtsboven is een oud namaak exemplaar) Wat ook vervelend is dat zelf vervangen misschien wel eenvoudig lijkt maar dat de werkjes door de meeste ‘reparateurs’ niet geserviced worden waardoor slijtage meer kans krijgt

13 likes

Jawel! In 1939 al.

Omega cal. 23.4 van de opa van mijn schoonzoon, door mij cosmetisch opgekalefaterd en het uurwerk technisch 100% geserviced door @Tokes. Inmiddels weer met trots gedragen door mijn schoonzoon.

40 likes

Gaaf Lex :+1:

1 like

Dit is wat ik heb. Ik weet niet het verschil tussen Hw, WEC en WRP.
Ik kan ze opsturen als je wilt.

mooie verzameling !
mijn verzameling Seiko Kinetics:

20 likes

https://www.youtube.com/watch?v=WWlawyryvHA

Meester horloge reparateur knap deze schoonheid weer op.

2 likes

Deze oude Technos zou ook @singlehoesjes moeten aanspreken. Een regelrecht patinamonster, maar het uurwerkje tikt nog zeer netjes!

28 likes

Tja wanneer is het vintage. Opwind sowieso.

32 likes

Hartstikke vintage toch?

image

Welk merk is dit?

Leuk dat dit op de wijzerplaat staat. Zie je niet vaak.

Aan de kleine sec. wijzer te zien is het dan waarschijnlijk een AS1130 of een Unitas 6325.

5 likes

O, dan moet ik er welde foto bij

doen…

3 likes

Ik wil wel een HW proberen of die past.

29 likes

Ik kan ze samen opsturen , dan kun je uitproberen…

2 likes

Wat een ongelofelijk mooie Omega. En nog een erfstuk ook.

1 like

Deze Seiko Actus SS had ik eigenlijk gekocht voor onderdelen, maar ziet er zo goed uit, dat hij mag blijven. De ijsblauwe wijzerplaat is wel zo mooi!

23 likes

28 likes