Certina DS
Deze Prisma liep ik kort geleden in een kringloopwinkel tegen het lijf en kon ik gewoon niet laten liggen. Mooie goudkleurige wijzerplaat, opgelegde indien, datum en automaat. Toen ik hem oppakte begon hij gelijk te lopen en loopt nog aardig op tijd ook. Jaren 60 schat ik, maar ik ben geen kenner.
Heel fijn weekend nog gewenst!
Dank!
Nu ook nog een secondewijzer zien te scoren en dan is ie helemaal top.
Ja die mist al sinds de aankoop. Ze is niet helemaal 100% meer. Maar de kast, dail en facetglas maken het toch tot een favorietje.
Sommige merken hebben soms bewust geen secondewijzer. Frederique Constant doet dat ook bij sommige modellen. Ze is dus in goed gezelschap
Vandaag eens een avondje niet koken maar een top pizza van een van de lokale pizzeria’s.
Lekker mijn Breitling Chronomat Yachting om, een vroeg exemplaar, eind eighties en nog in topstaat. Superleuke complicatie met een orange-blauw schijfje en eronder een kleine streepje die beide aftellen naar de start van een Regatta. Tritium al lekker vanille aan het kleuren en de geborstelde kast onderscheidt hem echt van reguliere Chronomats.
Leuk met dat facetglas. Bij de damesmodellen zitten af en toe echt leuke horloges tussen, jammer dat de dames hier zo in de minderheid zijn, want ik mag ze graag zien! (alleen niet verzamelen, want wat ik verzamel, moet ik op zijn minst kunnen gebruiken).
Wat een beauty! Ze kunnen/konden het wel bij Invicta
Om de rechterpols! Dat kan ook natuurlijk!
Ja vroeger wel