Toch een beetje sunburst op deze schitterende dag!
Nog zon parel!
één van de mooiere vintage citizens naar mijn mening
Volledig mee eens.
Bij deze heb ik vandaag het glaasje opnieuw erin gelijmd. Was me er gisteren spontaan uitgevallen… Lijmverbinding zal wel niet goed geweest zijn. Gelukkig geen schade en bij toeval kwam vandaag nieuwe UV-lijm binnen, dus meteen gerepareerd.
Mooie combinatie! Welke band is dat?
Vandaag een NA, Seiko Alarm Quartz, ref. 7223-6030. Overgenomen van een gewaardeerd forum lid - jullie weten vast wel wie En ik vind het een topper, niet alleen ondanks de krasjes maar misschien wel dankzij.
Dat noemen ze Ralley toch?
Eerder hagedis
Poljot OKEAH uit 1981, issued horloge voor officieren van de Sovjet Marine.
RVS kast met een kroon op links om de interne metallic blauwe bezel te verzetten, sunburst ziveren wijzerplaat, met blauwe “surfboard”, rode tachyscale, groene lume en een degelijk Poljot 3133 handopwinderuurwerk dat helaas dan weer géén datumsnelverzet heeft.
Dank je wel, het is een 16mm hagedissenleren band uit een Europees atelier, hier op het forum overgenomen van Bas @BG1 die regelmatig hele mooie banden aan prima prijzen verkoopt, aanrader!
[quote=“Gup, post:2636, topic:426499, full:true”]
Dank je wel, het is een 16mm hagedissenleren band uit een Europees atelier, hier op het forum overgenomen van Bas @BG1 die regelmatig hele mooie banden aan prima prijzen verkoopt, aanrader!
Absoluut een mooie aanwinst
Vandaag deze Elnix.
16 jewels, met elektronisch aangedreven balans.
En als je de plaat in het echt ziet snap je waar Seiko de snowflake plaat vandaan heeft…
En natuurlijk proficiat met je mooie Seiko veel plezier hiermee !