Welke vintage draag je vandaag? Deel XV

Volgens mij is de gangbare regel dat het minimaal 30 jaar oud is alvorens je het vintage kunt noemen. Anyhow, mooie Speedmaster en wat mij betreft helemaal prima hier!

Dan kan deze mooi hier, want die heb ik sinds 1992.

24 likes

Nope, 25 jaar. Lees de diverse Vintage draadjes alhier maar eens na (en op andere horloge fora)

Goedemorgen,

:ukraine:

21 likes

Goedemorgen,

Mooie dag gewenst!!:watch:

23 likes

Goedemorgen,

Uber dresser van rond de 55 jaar oud :sparkler:

31 likes

Goede morgen :smiley:

:coffee:

23 likes

Goedemorgen

22 likes

Op kantoor? :joy:

@domega bijzondere bezel, hoort dit zo?

Ik ben vandaag op pad met de Seamaster

23 likes

Minst interessante uit de collectie. Maar ik moet klussen, dus dan maar deze…

21 likes

Natuurlijk - anders had ik hem niet gekocht :sunglasses:
Wil je er ook eentje ?

3 likes

:+1: Leuk ding maar nee, horlogepot is nu leeg. Ik moet eerst wat kwijt nu voordat er weer wat in mag :sweat_smile:

1 like

Is vintage genoeg? Oude Ancre uit jaren 60? Komt uit een nalatenschap van een oom, hij gaf niet veel om uiterlijk vertoon, een horloge moest gewoon functioneel zijn. Gisteren heb ik er een nieuw bandje omgedaan en opgewonden. Loopt nu nog steeds en op tijd (binnen een minuut in iedergeval).

26 likes

30 likes

Een Chaika vandaag. Deze heb ik van @Lexaf in niet lopende conditie gehad. De ontbrekende onderdelen heb ik er nu bij gevonden. Ik het het piepkleine uurwerkje gisteren geserviced. Hij is nog een beetje te snel, maar dan is nog wel bij te regelen.

23 likes

Ha ha, die tijd is al lang voorbij, je kijkt naar het altijd gezellige interieur van de Coffee Company :smiley::coffee:

Helaas geen Blue suede shoes :smirk:

1 like

Maar wel een klerk :wink: :smirk:

1 like

Aha, nu vat ik ‘m :smiley::+1:

1 like

Laika? Nietwaar?

Nee. Chaika geen ruimte hondje.