Welke vintage draag je vandaag? Deel XV

En ik open het vintage-bal vandaag met dit superplat dressertje van ongeveer 55+ :grin:

32 likes

Op de foto zie ik pas dat er een haar/ barst loopt van de 9 naar de 12. Straks even openmaken…

24 likes

Goedemorgen,

Lastig te fotograferen met zo’n spiegelende wijzerplaat:

29 likes

Vandaag deze bijna 20.000 dagen oude Seikomatic-P met schitterende linnen wijzerplaat.

22 likes

De vorm van de kast, de poten en de platheid doen sterk denken aan die van een Universal Genève 842101. Is deze ook 31mm?

Edit: plaatje van een 842101

33 likes

Goedemorgen,

Mooie dag vandaag!:watch:

17 likes

77 Jaar inmiddels, deze onverwoestbaar sterke 30T2, alleen de wijzerplaatlak is wat jonger maar voor de rest still going strong…:wink:

25 likes

Lip Technic

35 likes

Deze Seikomatic Weekdater is inmiddels ook al 57,5 jaar oud… (@Bram3 Dat zijn 21400 dagen)

21 likes

:sweat_smile: :+1:

Mijn weekend begint met deze Girard Perregaux op vintage rekband.

26 likes

De parel van de dag!

21 likes

Het was toch een kras in de wijzerplaat. Maar had ook een nieuw glaasje nodig. Deze heb ik gekocht net voordat ik mijn logboek begon. Het blijkt dat ik hem nog niet open heb gehad. De naam van de oorspronkelijke eigenaar staat erin
Fijn dat ik glaasjes op voorraad heb!

24 likes

Wat grappig! Dan ben ik tot op heden nog niet tegengekomen.

1 like

Aleure met de allure van een Piaget :relieved:

30 likes

34mm

AS 1525 inside

Mooi hoor die Universal! :heart_eyes:

1 like

Vandaag deze Passat om, er zit een Otero 844 uurwerk in. Na een zoektocht verder niets over het horloge kunnen vinden, enkel wat advertenties op eBay met oude(re) exemplaren.

Ik vind de wijzerplaat echt prachtig. Goud-bruin-zwarte sunburst :ok_hand:

22 likes

Dank je!

Toch een maatje groter dus.

1 like

23 likes

In het kader van Funky Watch Friday. De Yema Wristmaster uit eind jaren 60.

24 likes